2024/05/20

Mások Gyűjteményei: Peti gyerekkori kisautói

Kollégám azon elhatározásból, hogy a gyerekkori kisautóit kitegye a falra, elkezdte őket összerendezni. Ebből az apropóból egy cipődoboznyi kisautót be is hozott otthonról mutatóba és megemlítette, hogy van még ezeken felül is nem kevés. Rápillantva a pakk tartalmára egyből megakadt a szemem pár érdekes / különleges / ritka darabon. Így kölcsön is kértem egy kisebb kontingenst belőle fotózáshoz. Később aztán jöttek még képek tőle otthonról, hogy miket talált meg, illetve előkerültek a házi gyártású vitrinek is. Azokból kettőt gyorsan be is lakott, a többit meg még először ragasztgatnia kell, hogy újra kikerülhessenek a falra.

A kapott képeket elnézve akad közte egy-két kisautó, amit majd biztosan kölcsön fogok kérni alaposabb bemutatóhoz, de egyelőre maradjunk annál a pakknál, amit elhoztam első körben! Összességében elmondhatom, hogy irigylésre méltó a gyűjtemény, mind a mennyiségük, mind az állapotukat tekintve. 

Korban nagyjából az én gyerekkoromat fedi le, így különösön sárgulok az irigységtől, nekem koránt sem volt ekkora felhozatalom. Nem fogom egy füst alatt megmutatni nektek mindet, mert vannak köztük olyanok, amik megérdemelnek egy külön bejegyzést is, így tekintsétek ezt amolyan kedvcsinálónak.

Elkezdtek szivárogni a telefonomra az otthonról küldött képek

Én mondtam, hogy jó a felhozatal állapota

Ömlesztett doboz igazán vegyes tartalommal

A zöld Siku Porsche 928 tekintélyt parancsolóan fekszik a kupac tetején

Indul a rendezkedés

A házi készítésű vitrinek nem maradtak sokáig üresen

Eddig tartottak Peti képei, alább az általam készített fotókat láthatjátok. Amiről már írtunk korábban, arra elhelyeztem egy linket a kép alá:

Matchbox MB-11 Lamborghini Countach

Matchbox MB-62 Chevrolet Corvette C3 - itt átlátszó ablakkal

Matchbox MB-37 Nissan 300 ZX - korai felújításaim egyike

Matchbox MB-02 Rover Sterling - ez az ezüst a kifutó modell

Matchbox MB-39 Ford Bronco II - eddig csak a belterét mutattuk

Matchbox MB-15 Chevrolet Corvette Grand Sport (C2)

Corgi BMW M3

Hot Wheels VW Golf - nekem csicsásabb volt belőle

Corgi Mercedes-Benz 500SL

ERTL Pontiac Firebird - a gazdája egyik kedvence volt, azért néz ki így

Noname Porsche 911 Turbo, talán Tomica koppintás lehet

Nincsenek megjegyzések: