2008/02/06

A Twin Pack kamionok – már majdnem Convoy – Utolsó rész TP-2

A sorozat utolsó részéhez érkeztünk és egyúttal a számomra legkedvesebb Twin Pack szerelvényhez. Nem tudom megindokolni, hogy miért tetszik pont ez annyira – a TP-26 sokkal klasszabb játékszer –, de mint jól tudjuk a szerelem vak.

A TP-2 jelölés ne tévesszen meg senkit, az Articulated Petrol Tanker is 1981-ben került a sorozatba – bár az alvázán szokás szerint egy évvel korábbi keltezés olvasható –, úgy mint a másik Leyland vontatós darab. Apropó vontató! Azt a keveset, amit Tamás segítségével sikerült kitúrnunk, azt már elmondtam az előbb citált TP-26 kapcsán. Az egyetlen különbség, hogy ebben a szerelvényben a vontató piros. Egyébként az egész szerelvény két változatban létezik, az egyikben zöld, a másikban borostyán sárga a szélvédő és Charlie Mack egyforma árra értékeli mindkettőt. (Hogy maróan őszinte legyek, nekem csak most tűnt fel, hogy akkor ebből a szerelvényből teljes a készlet, az NRFB verzióm zöld ablakos, a bontott meg sárga. Juhé!)

A tartálykocsi vontatmány viszont itt debütál. A Convoy Project egyszerűen csak tankerként emlegeti ennek a Convoy sorozatba átvitt változatát, a Twin Pack verziót meg sehogy, pedig van köztük különbség. Hűséges olvasóim már pontosan tudják a különbségeket: Convoy kerekek és letámasztó lábak.

A képek egy részét már felhasználtam korábban az erről a szerelvényről szóló postban, de mivel ezek kivételesen jól sikerültek, felhasználom őket ismét. A kamera kíméletlen, lényegesen ütött-kopottabbnak mutatja, mint amilyen a valóságban.

Lévén ez a sorozat utolsó része, nem voltam rest és összegyűjtöttem a linkeket az összes előző epizódhoz és egy szavazást is kitettem, mert érdekel, hogy melyik TP szerelvény a kedvencetek.

Első rész – TP-22

Második rész – TP-23

Harmadik rész – TP-24

Negyedik rész – TP-25

Ötödik rész – TP-26

TP-2 NRFB. Ennek zöld a szélvédője.
Ennek a kicsit ütött-kopott darabnak meg borostyánsárga. Teljes a gyűjteményem TP-2-ből! Juhé!
Ez a kedvenc TP vontatóm, ez van.
Vak tyúk is talál szemet, ez a kép kivételesen jól sikerült.
A teljes TP sorozat. Szavazzátok meg a kedvenceteket! Hogy egyszerűbb legyen a szavazás, szándékosan ebben a sorrendben tettem ki a szavazás elemeit.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csakazért is a hajószállítóra szavaztam :DDD

Sam. Joe írta...

Marha unalmas egy világ lenne ez, ha mindenkinek ugyanaz tetszene! ;-) Amúgy nekem az a második kedvencem ebből a sorozatból.

Névtelen írta...

Igen, tényleg unalmas lenne...

Sam. Joe írta...

Ahogy elnézem a szavazásokat - azt a rengeteget -, nem csak neked a hajós a favorit! ;-)

Unknown írta...

Van egy ilyen vontatom!
Üdv Lemezesember.

Unknown írta...

Nekem is van egy ilyen vontatom illa Long haul-ból zöld és bordó!