2024/05/27

Matchbox Graffic Traffic Dodge Challenger Hot Rod

Az, hogy mostanában két Graffic Traffic beszerzésem is volt – porsche kollégának köszönhetően – az leginkább óriási mázlifaktor és egyáltalán nem reprezentálja, hogy mennyire ritka a gyűjtői szempontból értelmezhető állapotban megmaradt példány ebből a sorozatból. A Ford Transitot már láthattátok – ott van mindenféle link a sorozat történetére is, úgyhogy egyúttal ezeket is ellustálkodhatom most – a másikat meg mutatom ebben a postban.

Ez a „másik” a Dodge Challenger, Hot Rod verziójának kifehérített verziója. A nagy, Dodge Challenger összefoglaló postunk erre található, típusismertetővel és Matchbox családfával. A teljesség kedvéért egy update post az utcai verzióról meg itt olvasható.

Ez a példány nagyon-nagyon messze van a tökéletestől, de én ezidáig csak képen láttam, úgyhogy nem bírtam neki ellenállni. Természetesen már Kínában készült, 1991-ben.

Ebből a szögből elkezdtem belelátni a Vanishing Point Challengert. Magyarázat a fentebb linkelt postban.

A szélvédőn a sérülés bizonyos szögekből alig látszik.

Érdekes a kék beltér és a vele egy alkatrész szipoltyú. Fehérrel milyen lehet?

Itt-ott azért látszanak rajta a filctollas kezelés nyomai, pedig porsche kezelésbe vette, mielőtt elküldte volna nekem.

Amikor a részletek még fémből voltak, nem festékből. #regenmindenjobbvolt

Igen, határozottan megnézném fehér beltérrel!

Nincsenek megjegyzések: