2024/05/26

Matchbox RW020 Working Rigs MBX Road Grader

A Matchbox MB-48 Ground Grinder kapcsán és a hasonló feladatokat ellátó Majorette Levelling Scraper-nél is említettem, hogy van Working Rigs méretű földgyaluja is a Matchboxnak. Szerencsére azóta sikerült szert tennem egy szintén sárga példányra. Sajnos pont olyan, mint amilyennek már a képek alapján is sejtettem: szinte a kicsi felnagyítása, mínusz első tolólap, plusz forgatható fő tolólap.

Igazából tetszik, jó kis játékszer, de a kanyarban sincs a Majorette megoldáshoz képest! Tényleg csak a mozgatható fő tolólap az egyetlen erénye, de valljuk be őszintén, ahogyan az itt meg van oldva, úgy az simán az 1-100-as sorban is megvalósítható lenne. Régen mondjuk ez alap lett volna, hogy már "normál" méretben is mozgatható alkatrésze van egy Matchboxnak. Ma meg már Moving Parts sorozat lenne, én is tudom. De akkor is, ennél azért kicsit többet várna már a szerintem az ember egy Working Rigs sorozatban!

Lespórolták róla az első tolólapot

Innen egész pofásan fest

Minimalista beltér és állítható tolólap jellemzi a kicsihez képest

Lefele van egy kis mozgásterünk, így már lehet szakszerűen használni a kertben van a homokozóban

A Majorettel nem volt szívem összehasonlítani, így csak a kis tesót tettem mellé

Van egy kis méretkülönbség, de sok a hasonlóság

Nincsenek megjegyzések: