Akárhogy is nézem, ez
az első trolibusz a blogon és úgy fest, hogy jó ideig az utolsó
Ikarus is. A dolgom végtelenül egyszerű az 1952 és 1956 közt kis
szériában gyártott trolik bemutatásával kapcsolatban, mert
igencsak alapos
Wikipédia bejegyzés készült hozzá, illetve a
Villamosok.hu is foglalkozik vele – a szöveg gyanúsan
hasonló, de a képanyag bőséges.
Korabeli híradófelvétel az Ikarus 60T-ről
Mint szinte az összes korábbi, 1:72 méretarányú, egy tőről fakadó Editions Atlas Collections – DeAgostini buszmodellel kapcsolatban, erről is az a verdiktem, hogy ezért a pénzért, ebben a méretarányban teljesen elfogadható minőséget képvisel.
Az oldalon megjelent Ikarus modelleket megtaláljátok a Bubba-Gump ráklistában!
1949-ben, Sztálin 70. születésnapján kezdte meg működését Budapesten a 70-es troli vonal. A 75-ös viszonylat 1954-ben. Olyan kis butus "arca" van, nem?Mindig furcsálottam, hogy az Editions Atlas / DeAgostini talapzatokon a "nem ajtós" oldalak felé esik a felirat. Oké, van köztük jobbkormányos, de azok vannak kisebbségben.
Az első trolibusz a blogon. A mindenfélék a tetején.
Az izgalmasabb oldala.
A képek porsche kolléga munkáját dicsérik - a tulajdonosa pedig a sógora. Ez a megvilágított beltér is az ő leleményességéből fakad.
Jótanács.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése