2008/09/03

Amerikai tematikus 3 pack-ek: NickJr – Go Diego Go I.

Gondolom tudjátok, hogy a díjugratáson azzal a lóval mely bukik, még mindenképp átugratnak egy akadályt, hogy ne kudarcélménnyel kelljen lejönnie a pályáról, mert akkor lehet, hogy soha többé nem mer majd ugrani. San Franciscóban katasztrofálisan nem sikerült Matchboxokat vásárolni, ezért az egyik drogérialáncban lelt 3-as csomagokból vásároltam be, mert nem jöhettem haza kudarcélménnyel. Tehát elveimmel ellentétben nem azért vásároltam, mert valami tetszett, hanem azért, mert nem igazán volt más. Na, jó azért az is benne volt, hogy ilyen hármas csomagokat még nem láttam, meg szerintem ti sem – sőt, sem az mbxforum.com, sem a brazil kollégák nem tűnnek úgy, hogy látták, mert nem tárgyalják őket – és amennyire én tudom ezek is amerikai piacos holmik. Így kötött ki nálam ez az öt, tematikus 3-as csomag.

Igyekszem őket egy jó regényhez hasonlatosan fokozatosan adagolni és a végére hagyni a velőtrázó végkifejletet. Így az elején valami olyasmivel indítok, aminek a tartalmát talán már láthattátok is.

A Go Diego Go-ról annyit tudok, hogy egy az ovis korosztálynak szánt rajzfilm és a Nickelodeonon megy. Lévén egy részt nem láttam belőle, elképzelésem sincs, hogy jó-e, vagy sem, de azt sem sejtem, hogy „Diegosra” festett Matchboxoknak lehet-e bármiféle köze hozzá. Így az élmény, amit nekem nyújtanak ezek a járgányok pont olyan, mintha Kockásfülű Nyúl, Frakk, vagy Miki Egér lenne rajta… Szóval gáz!

A csomagban tartózkodó járműveket már ismerhetitek a fentebb linkelt oldalon lévő 5-packekből. (Jelzem, májusban szándékoltan hagytam az ilyen ötös csomagokat a boltban, mert szerintem rondák.) Az első a sorban egy 1999-es Ford Mustang, ami MB-68-ként először a 2000-es modellévben bukkan fel – igaz, nem kabrióként. A második a sorban a 2006-os Utility Truck egy libf..zöld színű változata, elefánttal díszítve. A harmadik pedig az MB-34 (Generic) Tractor Cab egy Diegoval dekorált változata.

Nem vagyok benne biztos, de szerintem ez a 3 pack idei kiadás.

5 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

Ez a szett nem tetszik, de SpongyaBobosat bevállalnék. Hoztál olyat is?:-)
Egy 3-as pakkot találtam a MBXFoumon, de az is csak Scooby Doo-s volt. Most néztem ott a híreket, és csak augusztus 23-án találtak először Best of Muscle-t, és Best of Internationalt-t az USA-ban. Megelőztem őket!:-D
...bár nekik meg a teljes sor...:-(

Sam. Joe írta...

Hehe, nem lövöm le a poént előre! ;-)

Ikarus 256 írta...

:-O:-O:-O:-O:-O:-O
NEEEEEE, vedd előre a sorban! Légyszi, légyszi!:-D

Sam. Joe írta...

Nem tudom elővenni, merthogy nincs Spongya Bobos. SOKKAL durvább van! De azt a végére hagyom.

Ikarus 256 írta...

:-(
Na, mindegy, azért még megnézem a többit is.;-)