2008/09/20

DYM35265 Matchbox Collectibles - The Pennzoil 1956 Mack B-61 Tractor Trailer

Nagyon egyszerű dolgom van, mert erről a szerelvényről már régebben mindent megírtam, amit megírni érdemes, egyszerűen csak el kell ugranotok ide és elolvasni! Ez pusztán egy új festésű változat az 1956-os Mack B-61 vontatóból és a hozzá tartozó DYM Heritage Box trailerből. Apropó festés! A Pennzoil története 1889-ben kezdődött, amikor a South Penn Oil Company megkezdte a működését, a Standard Oil-hoz tartozó, Pennsylvaniában székelő cég 1916-ban jegyeztette be a Pennzoil márkanevet és boldogan élnek, bla-bla. Bocs, ha ez mindenki másnak nyilvánvaló volt, de én nem kapcsoltam össze a céget az állammal, holott a „Penn” a névben tényleg elég egyértelmű.

De a lényeg az, hogy ez a modell nagyon jó minőségű, bármelyik terepasztalon megállná a helyét.

DYM35265 Matchbox Collectibles - The Pennzoil 1956 Mack B-61 Tractor Trailer, 1999-ből.
Bármelyik terepasztalon megállná a helyét!
A hűtőn ott a sorozat emblémája a bulldog.

Szerintetek mi az a két feltekert vezeték, vagy cső a fülke hátulján?
Minden ízében gyönyörűen kidolgozott.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szebb, mint a Coca Cola-s, de még jobb lenne tartálykocsiként, ha már Pennzoil...

Minden esetre elfogadnám, ha ezzel kínálnának...

Ikarus 256 írta...

Régen nem szerettem az egytengelyes félpótokat, mert iszonyat hülyén néztek ki velük az IFA-k. Ezzel a pótkocsival más a helyzet, ez nagyon tetszik.
...talán majd egyszer az én vitrinemben is lesz egy ilyen. :-)

Sam. Joe írta...

Tommi: Egyetértek! De a Sinclair Oil-os is dobozos. Biztos kannás motorolajat visznek vele.

Ikarus256: Ezekhez a régi vontatókhoz szerintem nagyon illenek.

Névtelen írta...

Hat ez gyonyoru:) A sarga felepitmeny sarga kerekekkel egyszeruen telitalalat. Ha egyszer megunom a regularwheelezest tutti hogy osszeszedem a collectibleseket:) Illetve szemezgetek meg a gumi kerekes word class es premiere collection peldanyokkal is.

AndrewBoy írta...

Ez is szép nagyon. Amúgy a feltekert cucc nem a pót "áramkábele" v ilyesmi? Vagy fék ámbár az más rendszerű...

Sam. Joe írta...

Jaja, én is azt gondolom, hogy az lehet. Milyen rendes srác a sofőr, hogy ilyen szépen karikába feltekerte!