2008/09/14

Amerikai tematikus 3 pack-ek: Kung Fu Panda

Tudom, hogy már napok óta nem alusztok és jobban várjátok ezt a postot, mint egy Győzikére ejtett pianínót, úgyhogy ezennel prezentálom a legutolsó darabját az amerikai tematikus hármas csomagoknak: A KUNG FU PANDÁSAT!!!

Az eddigi Diégós és Scooby-Doo-s szettekre még rá tudtuk fogni, hogy van valami közük az autókhoz, na de a Kung Fu Pandának?! Még ha egy Fiat Pandán lenne – jó, ez olcsó poén volt, bocs. Essünk túl a típusismertetőkön! Legfelül az MB-66 City Police Car egy újabb változata látható. Az 1-75 sorozatban 2003-ban debütált és nem becsülöm túl sokra. A középső az MB-7 Scion xB, ami már szerepelt ezeken a lapokon. A harmadik pedig az amúgy igencsak kedvemre való, MB-38 Ford Panel Van 2000-ből.

Tehát, aki érdeklődik ezek a 3-pack-ek iránt – valaki a „Tetszik, hogyé’ adjára” szavazott –, az bátran írjon, megegyezünk!

A legalja: Kung Fu Panda!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most nem azé, de sztem elhagyhatnák ezeket a mesefigurás játékokat. Bevallom, szerettem (néha most is a rendes filmeket :)), de azért ez sztem túlzás....

Sam. Joe írta...

Nekem mondod!? Egy csapás!

Ikarus 256 írta...

Ha létszámleépítés lesz a Mattelnél, azt az embert nyugodtan elküldhetik, aki ezt kitalálta!

Sam. Joe írta...

Miért küldenék el? Elérte a célját! Olyan hülyék mint én, simán megveszik! 8-)