2008/09/21

Az Index „segít”

Nem tudom, hogy láttátok-e EZT A CIKKET az Indexen. Ha nem, akkor olvassátok el, hogy értsétek az alábbiakat:

+ Beszélnek a Matchboxokról, juhé!

+ Van egy Matchbox kiállítás!

+ Megemlítik és linkelik Ikarus 256 kolléga blogját!

- Rosszul nevezik meg Ikarus 256 kolléga blogját.

- Az Indexnél még mindig nem tudnak, nem akarnak tulajdonneveket helyesen leírni.

- Lepusztult, hiányos, össze-vissza kavart tartozékú kisautók vannak a tárlókban.

- Már megint minden kisautó automatikusan Matchbox.

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Őőő... Vicces cikk. Szerintem Értő embert kellett volna kiküldeni. Nem önfényként, de TE, Ikarus, Lesney Nielsen, AndrewBoy, Bog Zoo, vagy akár Én is jobb cikket írok egy ilyen kiállításról...

Más: http://carhangar.blogspot.com/

Nézd meg, valami angol/amerikai srác oldala...

Sam. Joe írta...

Nézd, nem a hozzáértéssel van a bajom. A baj inkább ott van, hogy mint számtalan indexes anyag, ez is felületes és pontatlan. (A szakmai cikkeiktől néha égnek áll a hajam, de ez más lapra való.) Most meddig tartott volna rendesen leírni a blog nevét? Ráadásul én nem emlékszem olyanra, hogy Tamás mondott volna bárhol is olyat, hogy nem győzi hová tenni a Matchboxait. Szóval légből kapott hülyeség.

Az hogy én jobban megírom, az nem nagy teljesítmény, lévén nekem ez a hivatásom. Hogy Ti jobban megírjátok, az is biztos, hiszen ez a szenvedélyetek. De az alapvető bajom nem az, hogy nem arról szól az anyag, hogy mit keres a Convoy vontatóra biggyesztve az 1-75 félpót.

Megnéztem az oldalt, de nekem az ingerküszöb alatt van, mert az, hogy nyom egy fotót és odaírja az autó nevét, az nulla, bocs.

Névtelen írta...

Én is csak úgy rátaláltam az oldalra...

A cikk meg szerintem akkor is azért ilyen felületes, mert nem értő ember ment ki... Mert az egy dolog, hogy valakinek volt gyerekkorában néhány, vagy adott esetben 100-200 "mecsója", attól még nem fog jó cikket írni. Ezért nem is olvasok nagyon indexet, csak azokat a cikkeket, amiken úgy megakad a szemem, mert a címük alapján érdekesek lehetnek.

Ikarus 256 írta...

He-he-he!:-D Nincs is lakásom! :-D
Amúgy meg a szobámban még bőven elférek. Van még két falra szerelhető vitrinem, amit még haza sem hoztam, majd csak akkor, ha muszáj lesz. Nem értem még a szobám/lakásom (:-D) kapacitásának végére. De azért, erre az esetre is van tervem: Anya nem használja a nyárikonyhát...:-D
A kiállítással az a bajom, hogy ha az adott évben kiadott autókat akarja kiállítani egy-egy polcon vagy vitrinben, akkor ne keverjék össze a Convoy-t az 1-75-tel. Ha pedig retrós kiállítást akar csinálni, és ilyen szedett-vedett autókat raknak ki, akkor nem kell évszám hozzájuk.
Végülis csináltak egy kis Code3 bemutatót. :-)

Sam. Joe írta...

Ennyit az Index szavahihetőségéről! Pedig a csávó megírta, hogy Te nem tudod hová tenni a lakásodban a dolgokat, ergó neked van lakásod és nincs helyed! Punk-tum! Üdvözöllek benneteket az Index világban! 8-(

Ikarus 256 írta...

Ez az egész egy jó kis ingyen reklám a blogomnak. Tegnap 230-an nézték meg a lapomat, ma 12:50-ig 44-en. Majd írok az indexes csókának, hogy köszönöm a reklámozást, de máskor valósat írjon.:-)

Sam. Joe írta...

Ennyi haszna legalább volt, hogy tényleg egy szép nagy látogatottságot csinált hozzád! Ahogy néztem az adatokat nálad, a látogatók szépen kattintgattak tovább az oldaladon, szóval page view is volt szépen! Sőt! Hozzám is jöttek át tőled - ahogy elnézem a referrals-t. Azért meg kell hagyni a SiteMeter nem egy rossz találmány. Ahogy elnézem a szokásoshoz képest 40-50-el több uniqe visitor és a szokásos duplája page view lett az eredmény. Tehát írt ami írt az indexes kolléga, ha lekattintás lotyók vagyunk, akkor jól jártunk! 8-) Többiek? Ti használtok valamilyen látogatásokat számon tartó dolgot?

AndrewBoy írta...

Hát srácok télleg nem rossz... Amikor felkeltem isi előtt akkor olvastam el és hááát... Ez van majd legközelebb jobban körültekintenek. (kétlem...) Ja és nem ez az első eset h az index ratyi cikket ad ki. DE legalább félig betörtünk a köztudatba :D

Névtelen írta...

Nálam csak a blog.hu-féle belső nyilvántartás van... Napi oldalletöltés, meg látogató, meg ilyenek...

Sam. Joe írta...

Tudjátok mi a legviccesebb? Bármikor lemész az Automániába és sokkal több szép modellt látsz, mint a fentebb említett kiállítás.

És mi volt Tommi? Láttál valami forgalomnövekedést?

Névtelen írta...

Nem igazán... Bár amióta kint vagyok Nálad a médiatámogatóban, azóta jobb a helyzet...

Nem szemrehányásként: De Ikarus kolléga nem tette ki a linkemet a weblapjára...

Sam. Joe írta...

Meglepő, mert azt hittem, hogy az Autófiliáról azért nagyobb forgalom megy hozzád! Szerintem csak nem volt rá ideje, mert olyasmivel tömik a fejét, amit minden mérnökhallgató utál! ;-)

Névtelen írta...

A heti átlag 50 oldalletöltés. Az milyennek számít?

Sam. Joe írta...

Ööö... Kattints rá a számlálóra nálom és látni fogod az adatokat. De mondjuk én már két éve nyomom.

Ikarus 256 írta...

B.szki, Tommi, bocsi, de valahogy kimaradtál, és azóta nem is néztem a linkjeimet. Most viszont mindjárt képpel együtt kerültél ki.
Mégegyszer bocsi!

Névtelen írta...

Megtisztelő!

Köszönöm... Azt hiszem, én is csinálok majd valami képet Neked akkor... Csak idő kérdése...

Névtelen írta...

Jó bevallom, nekem is van jópár lestrapált Matchboxom, de nem lenne képem egy kiállításra kitenni őket. Főleg nem a tető nélküli Challenert, vagy a festék nélküli Corvettet. Meg ez egy őrült, ha neki tetszik a levágott tetejű Countach, meg a temperás Porsche. Én is festek át Matchbxokat, de nem ilyen gagyin, ha nem vagy rendes festékkel, vagy tartós alkoholos filccel. És itt ne arra a sz*r mindenféle gagyi hülyeségre gondolok, mert én vagy a kocsi színével közel meg egyező festéket v jó minőségű alkoholos filcet használok, és még néha igazi kocsihoz vehető ecsetelőt. Nem tom ki volt olyan hülye, h ezeket a kopott vasakat kitette. Persze én se dobnám el őket, ha enyémek lennének, de ez más túlzás...

Sam. Joe írta...

Tulajdonképpen egyet is értek, meg nem is. Nekem sincs lelkem kidobni semmit ami Matchbox, ugyanakkor nem tudom mire gondolnak azok, akik telepakolják a Vaterát mindenféle, iszonyúan levitézlett vacakkal. Egyszer erről írtam is itt erről dühömben. Keress rá kérlek a blogon a "Mire gondolhatnak?" című postra és olvasd el a kommentjét a Russianboy nickű illetőnek - aki egyébként meglehetősen aktív az Index ide vonatkozó fórumán. Azt a Belsőséges régi postot a szétszadizott Lambóval én sem értettem. A kiállítással kapcsolatban igazat adok neked, hiszen milyen lenne egy tárlat szétszabdalt, felülgraffitizett képekből, galamszaros szobrokból?

Ugyanakkor van egy apró bibi: Ha hozzád odajönnének, hogy "Jó napot kívánok, tessék mondani, odaadná a gyűjteményét egy ilyen tárlathoz?" mit mondanál? Én biztos nemet! Még akkor is ha zárt tárlókban vannak a cuccok amelyik mindegyikére egy Terminátor vigyáz 0-24-ben.

Veszedelmesen maximalista vagyok, és akármennyire sem látom át, hogy mi a jó a mindenféle tudás nélkül összelapátolt leharcolt kisautóhegyben, azt be kell lássam, hogy jobb minőségben nem lehet ilyen körülmények közé összerakni egy ilyet!

Ikarus 256 írta...

Úgy kiállítanám az autóimat, hogy max egy hétvége (szombat és vasárnap), és ott vagyok velük végig. De az úgy lenne jó, ha pl. ti is jönnétek, és akkor lehetne egy kétnapos Matchbox-vizitet csinálni egymás gyűjteményeiben.
A CY-30-at és a spéci Convoy-okat sokáig nézegetném! :-)

Névtelen írta...

Hát én is nemet mondanék az tuti,. s egy helyesbítés annál, amit én írtam: Nem az egész kocsit festem át alkoholos filccel, hanem csak megfoltozom! Ezt csak helyesbítésként írtam, h nem gondoljatok rosszra... ;D