2010/10/27

Matchbox 2010 Classic Rides 5-pack: 1965 Ford Mustang GT

Még január végén értekeztem erről a Ford Mustang modellről részletesen – lefedve a Pony Car kifejezés értelmezését is. Akkor egyetértettünk abban, hogy ritka jól sikerült darab, csak a nagy, szekérkerekekért kár alatta. Nos pajtikák, meghallgatásra talált a kritikánk – nem, ez biztos nem történt, de mintha ez történt volna –, és a már megénekelt, döbbenetes 5-ös pakkba bekerült ennek modellnek egy pusztítóan ütős verziója! Az első és legfontosabb különbség a fentebb linkelt kékhez képest, hogy a borzalmas, szekérküllős kerék helyett megkapta a jelen egyik legpofásabb Matchbox kerekét. Ezt számtalan és egy autó alatt láttuk már mostanában – nem is bajmolódom a linkeléssel, mindannyiuknak van legalább egy kedvence ezzel a kerékkel – és nagyon jól megy ehhez a járgányhoz is. Pont annyira ballonos, hogy elhiggyük, hogy ez egy korabeli versenyfelni.

A gép színezése csillagos ötös! Kékben sem mutatott rosszul, de a fehér sokkal „feltáróbb” szín, megmutatja az apró részleteket és mostanában úgyis ismét divatban van. „white is the new cool” mint tudjuk. A bordóba hajló vörös versenycsíkok a Mustangon abszolút mértékben korhűnek tekinthetőek és illenek hozzá. Az ehhez passzoló színű beltérrel pedig olyan összhatást adnak, amitől ezt a darabot rögvest a „legkedvesebb kisautóim” képzeletbeli lista előkelő helyére katapultálják!

Változatlanul nem támogat minket a Mattel – bár úgy lenne –, nem kapok jutalékot érte amikor azt mondom, hogy ne hagyjátok ki ezt az ötös csomagot, mert később, amikor kifut, bánni fogjátok, hogy nem vettétek meg!
Fehérben jobban előjönnek az apró részletek. Szinte már látom a vágtató pónit a téglalapban az orrán!
A színek, a beltér, a felnik... Ez teljesen rendben van!
Még a "pizza kormányt" is megbocsátom.
Ami jó, az jó! Soha igénytelenebb játékautót!

Végül pedig, REKLÁM!

8 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Ige, igen, igen! Nagyon jól sikerült kisautó és remek kedvcsináló poszt. Legyen a következő a Camaro!

Ferenc írta...

Szép, én is elmentettem az utókornak egy pakkot, és a barátomnál is van egy. Érdekes hogy az 5-ös pakkok ritkán élik meg egyben az öregkort, vagy csak én nem találkozom velük?
Milyen értéket képviselnek ezek 20-30 évesen? Utána lehet olvasni a pakkok történetének valahol?

Ikarus 256 írta...

Már annyira bánom, hogy otthagytam...nagyon szép! Nem akartam túlköltekezni, mert vettem akkor még pár autót.
Húhh, jó, hogy eszembe jutott!!! Holnap Matchbox 5-pack akció lesz a Lidlben!!! 1699 Ft/5pack

http://lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/index_13196.htm

A Matchbox leírása Lidl-lexikonban:
* Fém öntvény kisautók, szabadon futó kerekekkel :-D

Tommi írta...

Én vagyok az egyetlen, akinek nem jön be ez a Mustang?

Amúgy ez is fém alvázas, mint a kék, vagy már műanyagos?

Sam. Joe írta...

Rájen: Sir, yes! Sir! 8-)

Ferenc: Hááát... A régebbi pakkokkal elvben foglalkozik Mack, de nagyjából olyan szinten, hogy "ilyenésilyen számú pakk, megjelent ekkor, a tartalma változó". Az újkoriak rettentően alul dokumentáltak. Az MBXForumon ( http://www.mbxforum.com/01-News/035-P5Packs/jnnews35.htm ) vannak az új megjelenésekről infók, csak győzd kibogarászni. Az értékekről meg nagyon nehéz bármit is mondani. Azt mondják az okosok, hogy az újkori Matchboxokat annyian gyűjtjük és rakunk el bontatlan csomagokat az utókornak, hogy sohasem lesznek igazán értékesek, de majd erre térjünk vissza húsz év múlva és akkor kiderül, hogy kinek jött be a jóslata! ;-)

Ikarus 265: Valamelyik játékboltban a nagy blisteres Superfast úgy futott, hogy "Szupergyors kisautók". A Matchboxot viszont nem fordították le. Nem is értem. 8-)

Tommi: Igen, te! 8-p Huhh, teljesen jogos, ez tényleg műanyag alvázas már! Egészen el is felejtettem, hogy a kék fém volt.

porsche írta...

Na, ha holnap lesz a Lidliben, akkor elhozok magamnak egyet.

Ikarus 256 írta...

Ma megvettem én is a pakkot a Lidlben. Még egyet vettem azt, amelyikben a zöld Lotus Evora, a kék Porsche és a VW W12 van. Kiválasztottam még egy tűzoltós szettet, de aztán visszatettem, mert az egyik autó kasznija teljesen műanyag volt...

Andrew0807 írta...

Mustangfan vagyok. Tehát megvan. Ez a 34-ik.