2010/10/23

Matchbox 2010 Classic Rides 5-pack: Cadillac Sedan DeVille 1969

Az utóbbi idők legremekebb 5-ös csomagjának legmegosztóbb darabja kétség kívül a rózsaszín Cadillac. Egy gigantikus luxusautó rózsaszínben legalább olyan, mint Darth Vader rózsaszínben. Ugyanakkor popkultúra-ikon. Volt olyanja Elvisnek, megénekelték egy csomóan és maga Clint Eastwood is jegyez egy ilyen című filmet. Az jó kérdés, hogy rózsaszín gyári fényezésű autó létezett-e. Túrtam a netet, de ne nem találtam a kérdésre egyértelmű választ. Erős a gyanúm, hogy a Matchbox kínálatába 2008-ban bekerült, 1969-es Caddy nem volt rendelhető ilyen színben. Így vagy úgy én a jelenkori Matchboxok egyik legjobbjának tartom ezt a modellt, az hogy változatai léteznek teljesen lehetetlen színekben csak még izgalmasabbá teszi. Szerintem abszolút mértékben „must have” és ez igaz az ötös csomagban lévő többi autóra is.

Minden részlet a helyén. Az egyik legjobb kortárs Matchbox a 69-es Caddy Sedan DeVille.
Rózsaszín. A megtestesült, négykerekű ízléstelenség. Ugyanakkor ikon a popkultúrában. Nem feltétlenül ez az évjárat, hanem a Rózsaszín Caddy úgy általában.
Annyira szeretem, amikor hétköznapi 1-75 / 1-100 modellek több részletet kapnak, mint a spéci kiadások! Bár pont ebből a Caddyből a spéci kiadások is nagyon ütősek, úgyhogy ez minden tekintetben üdítő kivétel.
Rózsaszín Cadillac, Jerry Lee Lewis. Elvis a Király, de Jerry Lee a földi helytartója!

9 megjegyzés:

pittlaren írta...

abszolút egyetértek! Hibátlan ez az 5-ös pakk, legjobban ez a Caddy, illetve a kék Camaro jön be belőle. Ritka az ilyen pakk, ahol nem próbálnak meg elsütni egy-két kevésbé sikerült darabot is, ebben mindegyik vállalható. A Caddy-t illetően: szép a Lesney Edition kiadás is, de a 40. évfordulósat nem tudja felülmúlni. Egy olyanra még pályázom, a héten viszont, egy pirosra sikerült szert tennem....

Sam. Joe írta...

Nekem pont fordítva van. Az évfordulós megvan, a LE meg kéne! 8-) Sőt! Minden LE kéne, egy sincs.

pittlaren írta...

Szüntessük meg a disszonanciát, add el nekem az évfordulós Caddy-t :-)
Az LE-t illetően: nekem is csak néhány van meg, további 3-4-t tervezek. Van néhány, ami annyira nem jön be, például a Jaguar-ok, vagy az MGA hidegen hagy...Illetve a Mustang is csalódás - egy kicsit - azon még agyalok....Remélem, jövőre folytatódik a sorozat....

Sam. Joe írta...

8-] Ha minden jól megy, hétfőn végre hozzám kerül az évfordulós széria ajándéka, a VW T2-es. Sajna nekem az LE-ből mindegyik nagyon tetszik... Kéne erre a célra 170 dollár...

Andrew0807 írta...

Lehet, hogy most utálni fogsz, de nekem is jön ez a pakk a rózsaszín caddyn kívül...

Ferenc írta...

Ez tényleg must have.

pittlaren írta...

jujj, úgy tényleg nehéz ügy, ha mindre hajtasz. Mondjuk, - úgy tűnik- érdemes várni, mert markáns (ár) különbség van a közelmúlt -és a friss megjelenésű LE-k között.....

Sam. Joe írta...

170 dollárért van az eBay-en a teljes 20-as adag. Az olyan 7 dollár darabonként. Plusz posta...

Névtelen írta...

A 40. évf. megvan nekem is, a LE talán a közeli jövőben. Ez utóbbi sorozatból ezen kívül két másik autó kellett igazán, és azok már meg is vannak: a 63-as Caddy mentő és az Olds. Vista Cruiser. Ez utóbbi fekete színű. Ha meglesz a Caddy DeVille akkor nagyjából meglesz minden, de egy LE-s Chevy Stepside is beleférhet valamikor.