Az idén nem csak a Renault 5-ös és a Honda Civic töltötte be az ötvenet, hanem bizony a Mercedes-Benz zászlóshajója az S-osztály is.
Korábban már foglalkoztunk a típussal, de valahogy úgy hozta a sors, hogy a három létező Matchbox feldolgozás – civil, taxi, rendőrségi – pont az időrendben utolsóval foglalkoztunk először, amihez aztán a blog történetének egyik legötletesebb modja is kapcsolódik. A fentebb elsőként linkelt posthoz sokat hozzáfűzni nem tudok, hiszen alaposan körbejártuk a típustörténetet, de még a Matchbox verziók sztoriját is. A típusismertetőhöz talán ezt a Totalcaros anyagot tudom hozzácsapni – ha már ezt a munkát eddig is nekik szerveztük ki.
Nos, a taxi verzió pont olyan zseniális, mint a civil, vagy a rendőrségi, de talán pont ez a legvalószínűtlenebb is, hiszen túl nagy, túl drága megvenni és fenntartani is a bérfuvarozáshoz egy közel hétliteres, 286 lóerős benzinmotorral szerelt borzalmas csatahajót.
Ugyanakkor szívből szeretem, gyerekként is nagyon szerettem volna ilyet – bár soha sem volt. A jellegzetes, német taxiszínt majdnem tökéletesen hozza – talán egy fél árnyalattal sötétebb, mint kéne, bár lehet hogy ez csak így öregszik. A nyolcvanas évek egyik legjobb Matchboxának gondolom – bár egyáltalán nem rugózik.
Az orr, amit semmilyen más márkáéval nem lehet összetéveszteni! Az megvan, hogy a három változat bizony három különböző öntvény?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése