2013-ban volt, hogy a Rat Rod Dragsterről írtunk – minden fontos tudnivalót megírtunk ott, nem ismételném önmagam. Most van az, hogy bizony majdnem akasztják a hóhért.
Ez eleve egy színváltozat beszerzésnek indult, merthogy sokkal sötétebb zöld, mint az a példány ami megvolt és csak ezért biztos nem vettem volna meg. Sőt! Ütött-kopott, az első tengelye is csálé, a matricája is nagyon kopottas, és bár nagyon olcsó volt, biztos nem kerül fel a radaromra, hogyha pont nem tér el abban, amit a fentebb linkelt postban említek: Ez bizony a másik karosszéria változat, az első szélvédő előtti hűtőrácsok sokkal közelebb vannak egymáshoz és van „keretük” is. Tehát ebben az apróságban is eltér a meglévő példányomontól.
Kapott az élete során kiképzést. Ezen a fotón úgy tűnik, mintha tudna kanyarodni az első kereke, pedig nem. Csak a tengelye csálé. Nevesítve nincs, de ez egy Mercury Cougar.
Nem számítottam rá, hogy nekem ebből valaha is lesz másik példányom, ezért nem fotóztam le ezt a részletet: De a hűtőrácsok az első szélvédő előtt ezen sokkal közelebb vannak egymáshoz és keretük is van. Herr Falkensteinernél megvan ez a részlet közelről is. Ez a jobb oldali, a másik példányom a bal oldali.
Minden gyorsulási versenyautó legfontosabb kiegészítője: a vonóhorog!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése