2022/10/16

Matchbox Convoy CY-27 Mack Box Truck

Igyekeztem a jó idő utolsó foszlányait kihasználni és fotókból betankolni a jövőbeni postokhoz. A helyzet az, hogy az öreg fényképezőgépem nagyon szereti a pirosat, ezért több olyan kamion is elé került, ami piros, mert a fény még jó volt, de már közel sem tökéletes. Ami tán fontosabb: mind Coca-Cola tematikájú. Úgyhogy az elkövetkező pár hét haszonjármű hétvégéin több ilyen is fel fog bukkanni.

Úgy nézem a tudományos matchboxszexológia nem tudja eldönteni, hogy 40-lábas konténert, vagy egyszerű dobozos félpótot lásson abba, amit hol box-, hol meg container trailernek hív. Szerintem a zömük túl szépen dekorált, hogy tengeri konténer legyen, szóval maradnék a dobozosnál, bár az általam mérvadónak tartott Convoy Project szerint ez „Container (truck)”.

A Mack CH600 nem a leggyakoribb Convoy vontató, azzal együtt természetesen foglalkoztunk már vele behatóbban e lapokon. A Coca-Cola függőségemről a közelmúltban jöttem le – nem vicc, állati büszke vagyok magamra – de az a helyzet, hogy bár pontosan tudom, hogy a kólás jegesmedvék a giccs világ interkontinentális-ballisztikus rakétái, nekem a gyengéim. Ha beírjátok a keresőbe, hogy Coca-Cola, fogjátok is látni, hogy mennyire így van ez.

Némileg bajban vagyok az időbeni elhelyezésével. A doboz 1998-as keltezésű, tehát semmiképp sem korábbi. Amerikai stílusú, megfejelve Coca-Cola logókkal, igazán érdekes darab.

Nem a leggyakoribb Convoy vontató, de persze nem az első Mack CH600-as e lapokon.

Bitang jól áll neki a piros!

Tudom, hogy a giccs csúcsa, de nekem a gyengéim a kólás jegesmedvék!

A nálamnál sokkal okosabbak nem tudják eldönteni, hogy 40-lábas tengeri konténert lássanak ebbe a vontatmányba, vagy dobozos félpótot. Szerintem inkább az utóbbi, mert túl díszes konténernek...

...ugyanakkor tényleg inkább "konténeres" ez a hátsó ajtópár - amit most nem nyitottam ki.

Mattel Wheels doboz, Coca-Cola logóval megfejelve...

...amiből még a dobozfülekre is jutott.

Meg még hátulra is! 1998-as a doboz keltezése, tehát ennél semmiképp sem korábbi. Viszont az biztos, hogy ez az első CY-27 e lapokon!


Nincsenek megjegyzések: