2022/04/18

Matchbox G3 Racing Specials Superset Porsche 910

Ha már legutóbb a Matchbox Porsche 910-nél említettem a matrica verziókat, akkor mutatok annál egy jóval szebb állapotút, ami az 1970-ben megjelenő Matchbox G3 Racing Specials Superset elnevezésű (lásd alább) készletből származik. Az alapja ugyanaz a kivitel amit rendbe tettem, ám ebben a szettben található volt egy matrica ív is, amivel ki lehetett dekorálni a benne levő kisautókat. Ez sem túl gyakori, ezért szerencsés voltam, hogy belefutottam egy igencsak kedvező árú és szép állapotú darabba. Persze ez sem makulátlan, de ez itt koránt sem annyira szembeötlő. Ha választanom kellene, hogy melyik tetszik a legjobban, akkor erre voksolnék, így már igazi versenyautós kinézete van, sokat dob rajta az a matrica szett.

Sokkal jobban mutat így felmatricázva
Ennyi plezúr hiány nekem még bőven belefér
Vastag/széles kerekű kivitel
Matchbox G3 Racing Specials Superset (kép:harveys-matchbox.de)
A doboz hátulja (kép:harveys-matchbox.de)

Nincsenek megjegyzések: