2022/04/08

Matchbox 2022-es Hitch'n Haul sorozat

Kicsivel több mint egy éve írtunk a 2021-es Matchbox Hitch'n Haul kiadásokról. A történelem ismétli önmagát: idén is lesz Hitch'n Haul és most még – március közepe van, mikor e sorokat írom – nem tudjuk, hogy kapható lesz-e itthon. A 2021-es végül kapható volt, én a szörf témájúból be is szereztem mind a két változatot – ígérem hamarosan megjelenik itt – a másik a mozsárágyús betonkeverős kicsit sem tetszett, úgyhogy kihagytam. Ebben is ismétli magát a történelem, a 2021-es kiadások fele tetszett, a 2022-eseknek is csak a fele tetszik. Mutatom, hogy mi várható:

MBX Road Trip (Kép: T-Hunted.com)

MBX Rodeo (Kép: T-Hunted.com)

MBX Off-Road (Kép: T-Hunted.com)

MBX Ocean Rescue (Kép: T-Hunted.com)

 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Road Trip: A koncepció tetszik és az is jó, hogy újra elővették ezt a sátras utánfutót, de borzasztóan kicsi hozzá ez a Dodge.
Road Trip: Teljesen rendben van, a figurákkal párosítva még az sem gond, hogy ez az új lószállító már nyithatatlan.
Off-Road: Nekem ez is tetszik, de egy kevésbé kiemelt Jeep azért jobban passzolt volna ide.
Ocean Rescue: A téma és ez a fantázia autó nem az én világom. Az egyik búvár helyett mondjuk lehetne egy olyan figura, ami a jetskire rá tud ülni.
Ami még kicsit érthetetlen, hogy két helyre is bekerült az információs/térkép tábla, de egyikre se ragasztottak semmit feliratot/térképet :-(

Sam. Joe írta...

A második az Rodeo, csak elszúrtam a képaláírást - most javítottam.