2010/07/27

Matchbox MB-24 '69 Cadillac Sedan Deville

Ahogy elnéztem, az idén az összes sorban MB-24-ként szerepel az az 1969-es Cadillac Sedan Deville, ami már szerepelt itt az aranyszínű premierváltozatban, pirosban, és a negyvenedik évfordulós, fehér-fekete fényezéssel – melyet nem mellesleg az egyik legjobb kortárs Matchboxnak tartok. Érdekes, hogy ez az autó valamiért csak egészen lehetetlen színekben képes megjelenni a normál sorozatokban és legalább a fentebb említett negyvenedik évfordulós kiadás, vagy a Lesney Edition kell hozzá, hogy emberi festést kapjon és ezt a hagyományt most is tovább viszik. Ráadásként azzal is bajban vagyok, hogy meghatározzam, hogy milyen színűre festették. Ha elütne egy ilyen, én halvány hússzínt mondanék, de például a BAMCA piszkosfehérnek hívja. Így vagy úgy, ez még mindig egy roppant jól eltalált modell. Ez alkalommal is pirosak a hátsó világítótestei, rajta vannak az apró részletek az oldalán, szóval lehet merengeni megint azon, hogy mi is tesz egy drága kiadásban szereplő autót annyira különlegessé a sima szériákban találhatóakkal szemben, hogy megérjék az extra árukat.

Érdekes, hogy az idei amerikai hosszú papíros blister – igen, marad NRFB – feliratából már eltűnt a „'69” a nevéből.

Matchbox MB-24 ('69) Cadillac Sedan Deville, NRFB. Amerikai hosszú papíros blisterben.
Ez szerintetek milyen szín?

8 megjegyzés:

porsche írta...

Szerintem mályva akarhat lenni, de érdekes lett az biztos. Biztos összeöntötték a megmaradt festékeket és ez lett a végeredmény.

Tommi írta...

Nem tudom, milyen szín, de nekem ez tetszik eddig a legjobban. :-) Beteg-e vagyok?

Sam. Joe írta...

Tény, hogy ennek a borzalom csatahajónak jól áll bármilyen lehetetlen szín. Szóval nem. nem vagy beteg.

Tommi írta...

Huhh, akkor megnyugodtam. :-D

pittlaren írta...

A legszebbet illetően, nem tudnék dönteni a Lesney Edition illetve a 40. évfordulós kiadás közt...

Ferenc írta...

Levendulakéknek mondják, de tőlem aztán lehet, mert a levendula színét sem vagyok képes felidézni.
Viszont tényleg olyan darab, amit még a színe sem ront el.

matchbox írta...

Charlie szerint silvery pink.

Ferenc írta...

Kijött egy 5-ös pakkban is, rózsaszínben.