2009/07/22

Matchbox MB-26 Superfast 1956 Ford F-100

A Matchboxnál jó sokszor feldolgozták az 1956-os Ford F-100-as kisteherautót, ami mára vérbeli klasszikus és legalább akkora becsben tartandó, mint egy kortárs Corvette. Ami nekem az 1996-ra datált alvázú gépezetből még megvan és mely már szerepelt is e lapokon, az a mindmáig utolsó, 2007-es MB-56 inkarnációja. Areh gyűjteményét elnézve, ez a legszebben sikerült változata, de mivel nem tudok ellenállni az 1956-os F-100-nak, hát megvásároltam ezt a lila szörnyet is, ami 2006-ban riogatta a nagyérdeműt a Superfast szériában világszerte.


Matchbox MB-26 Superfast 1956 Ford F-100, NRFB.
A fehér falú abroncsok nekem tetszenek, a színe az viszont ijesztő!
Tetszik előről...
...tetszik hátulról! De mostmár kell kerítenem egy példányt, amivel kicsit játszhatok is!
Ilyen az eredeti, gyárinak tűnő állapotú F-100, stílusosan fehérfalú abroncsokkal! Nyamm...

17 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Nekem van 2 lila lángnyelvekkel az oldalán.Az egyik kicsit kopottas az érdekelne?

Sam. Joe írta...

Ilyen mint ez?
http://www.areh.de/HTML/Vers2344.html

Andrew0807 írta...

IGEN.

Névtelen írta...

Nekem ez tetszik a legjobban:
http://www.areh.de/HTML/Vers4353.html

Sam. Joe írta...

Andrew0807: Féltem tőle, hogy ezt fogod mondani. Nem, köszi, ez nekem túl harsány.

Bog Zoo: Azt meghiszem! ;-)

Zsizso írta...

Bog Zoo: Megvan,NRFB:)

Névtelen írta...

Ejj Zsizso, te szerencsés :)

Ikarus 256 írta...

Nem tudom, miért emlékszem úgy, hogy én küldtem megjegyzést ehhez a posthoz még nyaralás előtt, de biztos csak akartam küldeni. Kb. az lett volna abban is, hogy ez nekem is megvan és még egy 1-75-beli piros. A Superfastnak nagyon jól áll a fehér oldalfalú kerék.

Névtelen írta...

Sziasztok, tudtok jó beszerzési forrást mondani Budapesten, ahol emberi választékban és áron vannak az autók?

Üdv.: Peti

Sam. Joe írta...

Hogy röviden és velősen összefoglaljam: Nem. 8-( Ilyen hely sajna nem létezik. Igényünk volna rá, de nincs. Annál jobb módszer, hogy a hypermarketekben vadászik az ember nem nagyon van.

Névtelen írta...

Akkor ti is a Tescoban/Corában/Auchanban veszitek őket? Talán Ikarus blogjában olvastam, hogy van valami nagyker... Rosszul emlékszem?

Sam. Joe írta...

Igen, ezekben. Ikarustól nem emlékszem ilyesmire - ettől persze még lehet. Nálam volt egy bejegyzés arról, hogy üres kézzel jöttünk el egy nagykerből, mert csak magas árakat találtunk, választékot nem.

Ikarus 256 írta...

Nagyker például a Régió, de valóban még drágábban lehet ott hozzájutni a Matchboxokhoz, mint pl. Intersparban vagy Müllerben. Utóbbi a legolcsóbb, és pl. a Stars of Cars, Euro Edition és Real Working Rigs sorozatot csak ott láttam eddig.

Névtelen írta...

Na jelentem, hogy a ti hatásotokra belekezdtem a gyűjtésbe. :D Engem főleg a kamionok/teherautók érdekelnek, de igazából bármit megveszek, ami megtetszik. Ma voltunk csajommal az Intersparban és a Tescoban, vettem 4 autót, úgyhogy megvannak az első darabok. Mindkét helyen 499.- volt, szerintem ez elég olcsó, én drágábbra számítottam. A BOB széria az meg 750-800 ft körül mozgott most nem tudom pontosan.

Amiket vettem:

Plow Master 6000
Flame Tamer
DAF XF95 Super Space Cab
Ford F-100 Panel Delivery

Bevallom, kicsit csalódtam, mert talán a Ford kivételével mindegyiknek műanyag az alváza. Én még úgy emlékeztem a Matchboxra, hogy egy tiszta fém, verhetetlen minőségű termék. Hát az is régen volt, hogy a kezemben fogtam egy ilyen kisautót. Na mindegy, azért tetszenek.

Ja! A Fogarasi Tescoban volt két nagy doboz Matchbox, nem győztük turkálni ketten... :D

És egy rossz példa is: Az Árkádban voltunk az alagsorban a játékboltban, óriási nagy, viszont egy darab Matchbox nincs.

Ti amúgy hogy tároljátok őket? (polc/szekrény)
Ki szoktátok őket bontani?
Tanítsatok!!! :D

Üdv.: Peti

Sam. Joe írta...

Peti: A lelkünkön fogsz száradni, üdv a lejtőn! 8-)
Az, hogy a Matchbox teljes egészében fémből készüljön, sajna már régen volt. Az 500-as árnál mi jobban szeretjük a 399 forintosat, ami egy időben az Auchanra volt jellemző, de sajna a gazdaság "javul".
A kibontjuk-nem bontjuk ki kérdés úgy néz ki, hogy van aki eleve kettőt vásárol mindenből, egyiket kibontásra, egyet dobozostul eltevésre. Persze ez régebbi daraboknál úgy néz ki, ha kibontod, akkor automatikusan a töredékére csökkentetted az értékét is. A gyűjtésben az a jó, hogy azt csinálsz, amit akarsz, nem áll a hátad mögött egy komplett bizottság, hogy kiértékeljen. A tárolás nálam dobozokban történik, mert nincs az a vitrin, ami elég lenne. A kedves darabok vitrinben vannak egyébként.

Viszont! Arra kérlek, hogy regisztrálj a fórumon és ott folytassuk a beszélgetést, mert hát ugye ez a kommentek helye és már nagyon offtopicok lettünk.

Névtelen írta...

Rendben, bocs, hogy szétoffoltalak.

Sam. Joe írta...

Hogy is mondjam csak... Szóval én szívesen "beszélgetek" itt is, de aztán hogyan követeljem meg másoktól, hogy tartsák be a szabályokat? 8-)