2009/07/02

Matchbox MB-61 Ferret Scout Car

Nagyjából egy éve volt, hogy elkövettem a Matchbox Memories leghosszabb postját a PS-5 Army Set kapcsán. Akkor megfogadtam, hogy többé nem teszek ilyet, inkább külön-külön írok a szettekben lévő autókról, mert egy olyan hosszú postot mint a Háború és Béke, senki sem fog elolvasni.

Szóval ezért nem merem elsütni azt, hogy „talán emlékeztek” mert szinte biztos vagyok benne, hogy senki sem olvasta végig azt a monstre izét – linkelve ott fent. Úgyhogy inkább azt írom, hogy: Van már MB-61 Ferret Scout Car-om, szebb állapotban mint ez, de az gyári hibás. (Könyörgöm, szokjunk le erről az „erroros” dologról, mert pont úgy vagyok rosszul tőle, mint az „ismi, tali, csati” nyelvtől.) Abban fordítva ül a vezető. Ez nem olyan szép, de ebben már a megfelelő irányba néz a harcos. (A Ferret Scout kivesézése a fenti posztban, igény szerint tessenek fogyasztani azt.)


Matchbox MB-61 Ferret Scout Car. Kora 43 - 50 év között. Én magázom.
Ebben már jó irányba tekint a harcos, de kicsit bezöldült a sapkája.


Ilyen az eredeti. A hangja egészen döbbenetes. Mintha a farkára lépek volna szegénykének!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha jól emlékszek, én végig olvastam... De nem tuti...

Sam. Joe írta...

Na tessék! Há' mondom én!

Zsizso írta...

Én is elolvastam. Asszem kétszer:)

Tommi írta...

Én végigolvastam. Becsületszavamra mondom.
Szerintem nem volt még olyan bejegyzés ezen a blogon, amit ne olvastam volna el.

Sam. Joe írta...

8-)

porsche írta...

Mikor rátaláltam erre a blogra, az elejétől kezdve végigolvastam, többek közt azt a posztot is, igaz megfeleztem és nem egyszerre:)