2009/07/13

FIGYELEM! Elmarad a vasárnapi börze!

Figyelem! Most már bizonyos, elmarad a börze és a korábban meghirdetett időpontokban sem biztos, hogy meg lesznek tartva! Részletek a hozzászólások között!
Mint arra Porsche felhívta a figyelmem, egy Index fórumos hozzászólás szerint elmarad az e héten vasárnapra (július 19.) meghirdetett Matchbox börze. Akinek van biztos, hivatalos információja az ügyben, legyen kedves megerősíteni, vagy cáfolni a hírt, mivel többen utaznának több száz kilométert csak ezért! Előre is köszi!

12 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Egyenlőre sajnos úgy tűnik hogy elmarad.Mecsbox írta hogy beszélt a szervezővel és technikai okok miatt elmarad.Én is nagyon szomorú vagyok mert csak tanítási időben lesz legközelebb és akkor csak úgy tudok elmenni ha már reggel összekészülök.Ugyanis onnan egyből megyek a népligeti buszhoz.:S
Én még azért reménykedem.

Tommi írta...

Joe!

Helyette PeCsa bolhapiac? :)

Sam. Joe írta...

Ajjajj... Akkor Hummerem sem lesz egy darabig! 8-(

Andrew0807 írta...

Nekem is vagy 6-8 autó vár gazdacserére.:(

Sam. Joe írta...

Tommi: Hááát... Lutri, csak azért szerintem ne utazz, mert simán koppanhatunk.

Andrew0807 írta...

Voltam hétvégén bolhapiacozni.Semmit nem hoztam most.Bár visszagodolva lehet hogy lett volna valami.

Tommi írta...

Így is úgy is ott leszek a környéken.

Andrew0807 írta...

Akkor megéri elmenni.Lehet hogy én is fölmegyek.

RÁJEN írta...

Milyen Hummer? A vaterán van egy szép most a Strenk nevű eladótól, még emberi áron. Bliszteres, pont az, amelyik az én soromból hiányzik.

Andrew0807 írta...

Rájen:Ha minden igaz a hummer tőlem jön.:)

Andrew0807 írta...

AUTÓMODELLBÖRZÉK ABLONBAN !

Eme levelt kaptam:
Tisztelt Börzetársak és Látogatók!

A ma délben Palkovics László úrtól kapott tájékoztatás szerint -bár még
délelőtt is próbált egyeztetni- a Váci út 140-ben tartandó, július 19.-i
Autómodell börze sajnálatos módon elmarad, sőt ezen a helyszínen a
továbbiak sorsa is bizonytalan......:-(((

A kialakult helyzet okozója az épület új üzemeltetője, amely az házat
hétvégén nem hajlandó kinyitni, sőt biztonsági személyzetet sem kíván
fenntartani. Ezért az étterem bérlője, a PQS, Palkovics úr cége sem tudja
az éttermet hétvégén kinyitni.
A tulajdonos, az angol ABLON cég még nem válaszolt a Palkovics úr által
feléjük is felvetett problémára, amely az új üzemeltető és a PQS, mint
bérlő között áll fent.

A helyzet jelenlegi állása szerint tehát sajnos a börzét sem lehet
megtartani. A további tervezett időpontokért még Palkovics úr küzd, de nem
zárható ki, hogy nem jön létre az egyezség. Ebben az esetben a PQS révén
újabb helyszínt kell keresni. A további fejleményekről később természetesen
ismét tájékoztatást adunk.

Kérem, hogy mindenki, akihez ez a mail eljut, tájékoztasson olyanokat, akik
szoktak a börzére jönni, akár árulni, akár csak látogatóként!!!!

Bízva a megoldásban és a börzék folytatásában,
üdvözlettel

Juhász Péter

Tommi írta...

Halihó mindenkinek!

Voltam a norev.hu üzletében, vettem is egy-két dolgot, de most nem ez a fontos.

Beszélgettem az eladósráccal (az index-fórumon Saab Cab a neve), aki érdekes dolgokat mondott. Többek között megpróbálkozik azzal, hogy átvegye az irányítást a börzék megszervezése fölött. Drukkolok neki, mert azt mondta, meg akarja tartani az idén előre leszervezett időpontokat.