2013/06/02

Matchbox MB-25 Mercedes-Benz 280 GE

Az úgy volt, hogy Tommi kolléga dobott egy emilt a minap, hogy „van itt egy G-Merci, te szereted, nem kell?” Ránéztem, kellett!

Totális elmebaj! Brit tudósok szolgálati járműve!
Történetesen a Matchbox G-Wagen értelmezéséről szóló első post a blogunk legtöbbek által olvasott postja. Tartalmazza a típusismertetőt, meg amit a Matchbox inkarnációról érdemes tudni, tehát ezt a részét most megúsztam, tessenek odafáradni az ilyesmiért. Ja, közben annyi történt, hogy időközben a változatok száma 49-re emelkedett. Szóval ez is egy elég sokat használt öntvény, ami nem csoda ismerve az eredeti pályafutását.

Ez a mostani példány 2000-ből származik és a világon mindenhol MB-25 volt, kivéve az Egyesült Államokat, ahol ez a verzió akkor MB-40-ként regnált.

A lényeg drága barátaim a felirata – ami miatt azonnal beleszerettem, amikor Tommi kolléga felajánlotta megvételre. Hogy azt mondja: „1-es Küldetés Műhold”. Ööö... Oké, ezt még értjük, inkább ez, mint Anettka Space Project. DE! „Szigorúan Titkos”. Először röhögtem, hogy ez mekkora ostobaság, de rájöttem, hogy nem, nem az, a hiba bennem van, hogy én ezen röhögtem! Mutatom honnan jön:



Igen, a brit tudósok munkahelye ez. Gondolkodtam, hogy mivel lehetne még feldobni. Először ez jutott eszembe:


Aztán rájöttem, hogy ez nem elég figyelemfelkeltő. Aztán... Aztán rájöttem, hogy mi lenne az, ami igazán feldobná. (Lásd alább!)

 A brit tudósok szolgálati gépjárműve félszemből.
 1-es Küldetés Műhold, Szigorúan Titkos! Hoppácska!
 Mit sem ér a felirat, hiszen mint jól látszik, Csőcipelő Géza - akinek a személyiségi jogait védendő, jótékony homályba burkolódzik az arca - nézi! Fejleszteni kellett rajta!
 Na, ez majd jól betesz nekik!

2 megjegyzés:

somytomy írta...

Ez olyan, mint a jó öreg fényképek a "fényképezni tilos" táblákról. Meg a "Vigyázat, ennek a táblának az elolvasása értékes másodperceket vehet el az életéből" feliratú klasszikus.

Trolleybus írta...

Ilyen volt a Disney-s Donald Kacsáéknál a titkosszolgálat: "Köszöntjük a Kacsaházi Titkosszolgálat titkos főhadiszállásán."