2013/06/09

Újabb letölthető háttérképek és Börze beszámoló - 2013. 06. 09.

Mea culpa, mea maxima culpa! Nem most volt, amikor megkértem wmormo kollégát, hogy készítsen háttereket az offroaderekről készült anyagaiból. Ő lelkesen teljesítette a kérésem én meg arcátlan módon eddig kallasztottam a képeit a merevlemezem egy távol eső zugában. Elfeledkeztem róluk, nagyon röstellem! Viszont Ti fogyasszátok őket legyetek kedvesek, hozzáférhetőek a szokott helyen, illetve az alábbi képre kattintva!


Ellenben voltunk ma Börzén és hát mesélnem kell, na! Általános benyomásom, hogy érdemesebb börzére járni és azt a pénzt, amit az ember a boltban verne el, inkább ott elkölteni. Atti mondta meg a tutit: „Nem tudom mikor vettem utoljára (boltban, új) Matchboxot!” A baj az, hogy nem vele van baj, miszerint kificamodott az ízlése, hanem olyan lett a kínálat.

Természetesen vannak agyament áru dolgok változatlanul, de népszerűek a turkálók, illetve ha valaki nem feltétlen dobozfetisiszta – mint például én is – akkor nagyon remek dolgokat tud beszerezni. Én ma két csomagolás nélküli GreenLight modellel is gazdagodtam a „kisautó érdekel, nem a doboza” elv mentén. (Mindazonáltal akinek fontos a doboz, meg NRFB, azt is meg tudom érteni. Néha én sem bontok fel dolgokat, mert csak.)

Megint csak azt kell mondjam, hogy nagy alapvetés ám az, hogy aki a kiberűrben szimpatikus és jól elvagytok, azt érdemes megismerned a való életben is! Tommi, Andrew0807, porsche kollégákkal – vagy Rájennel a szomszédból – már teljesen alap és programszámba megy, hogy nem is azért megyünk ám börzére, hogy elverjünk pénzt, hanem hogy dumcsizzunk egy kicsit. Most például kifejezetten hiányoltam Matchbox kollégát, de cserébe összefutottunk Gyula úrral, az Autómánia mindenható urával, aki Új Belváros – vagy mi a gyösz – program miatt kényszerűen zárva tart.

Apropó Rájen! Ezt el kell mesélnem! Rájen segéderőt is hozott a börzén történő értékesítéséhez. Tündéri a kislánya, de megvan az a rossz szokása, hogy amikor a felnőttek alkudnak, akkor ő véletlenszerű, százas nagyságrendű árakat nyög be az eladni szánt portékára, míg a megvásárolni szándékozottra már ezres nagyságrendben köp ki az összegeket a buksijában működő véletlenszám generátor. Én javasoltam neki, hogy szaladjon ki az udvarra, ahol piros pöttyös labdákat osztogatnak, de bedobta a „csak a nők tudnak így nézni”, megsemmisítő tekintetet. Én állítom, hogy ez genetikailag kódolt dolog, már Éva így tudott nézni Ádámra, a modern korban amikor mi fiúk, technika órán pléhhamutartót hajtogattunk, akkor a csajoknak a „csak a nők tudnak így nézni” tekintet gyakorlása van a szomszéd teremben. Szóval vigyázzatok a csajszival, ha Rájennel boltoltok, mert tüneményes, de veszélyes!

Aztán persze remek dolog új embereket is megismerni, például Attival biztos nem beszélgettünk még annyit soha, mint most. Nem is tudtam ellenállni valaminek, amit ő bocsátott áruba. Régi szófordulat, hogy „örülök, hogy megismerhettelek” és gyakran akkor is mondják, amikor nem is így van, de ma pont az történt, hogy abszolút így gondoltam. Megismerhettem Alecwolfot, akit az Autótörténelem blog miatt, a hazai autós blogger szcéna egyik legnagyobb alakjának tartok!

A nap drámája az volt, amikor láttam, hogy valaki beletett egy komplett Container Port Playset dobozt egy a bejáratnál álló padok egyikén összegyűlt esővízbe. Nem látta meg a pocsétát... Jajj.

Ja, aztán láttam azt is személyesen azt a személyt, akinek nem mondjuk ki a nevét! Ő igazi összekovácsoló személyiség, mert én még olyan embert nem láttam, akit ennyire egyetértésben nem bírna elviselni ennyire sok ember.

15 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Remek dolog a börze, ma összesen 3500 forint nyereséget termeltem, ami még órabérnek is gyenge. Igaz, az asszisztens ingyen volt (hosszú távon persze nem), költöttem is, az ebben benne van, de akkor is...

Andrew0807 írta...

Én összeszedtem pár nyalánkságot és még így is bőven pluszban vagyok. Jó kis börze volt! Bár szerintem dög meleg!

Tommi írta...

Jó volt. Életemben először plusszal jöttem el.

Névtelen írta...

Egyszer talán én is feljutok.

Iiigeen? Na akkor lássuk a gépeket! :)

varadyg

Sam. Joe írta...

varadyg: Ami késik az a vonat! ;-) Azt viszont elfelejtettem megírni, hogy volt a kezemben brazil Matchbox. Amikor megtudtuk az árát, akkor villámgyorsan leraktam. 8-)

alecwolf írta...

Hogy lehet a börzéről plusszal eljönni?.... :)
Örültem a találkozásnak, akárcsak a piros MR2-esnek :) Remélem legközelebb nem csak elszaladni tudok mellettetek.

Névtelen írta...

Milyen volt a brazil? Ki árulta? Marci? :)

varadyg

Sam. Joe írta...

Igen. Egy elég érdekes színű Fiat 131-es volt.

Tommi írta...

Géza: A brazil gyártmány a kék színű 131-es Fiat Convoy kerékkel. Az én kezemben nem volt, Joe annyira gyorsan tette le, amikor meghallotta, mennyi is az annyi.

Sanyi: Örülök, hogy tetszik az MR2. Legközelebb rendes diskurzust tartunk. ;-)
Plusszal meg úgy lehet eljönni, hogy az ember nem visz magával pénzt. Amit költ, azt meg okosan teszi abból, ami befolyt. Ja és még jön be pénzem a börzéről, mert a Wartburg-mániás haveromnak vettem egy Retroautót, amit majd kifizet. :-)

Névtelen írta...

Marci Abarthját én is láttam képen. Mennyi is volt? 2x - 3x ? :) Brutkó..

Egy brazilt azért még beszereznék, bár az áruk miatt lehet, hogy egyszerűbb egy brazil kiscsókát venni a neten, mint egy mecsit.. (bocs! :)) )

varadyg

Névtelen írta...

Tommi: kösz, az volt az, ja..

Ki a mániás? TL-54-01? :) Holnap találkozok Vele..

varadyg

Dancergee írta...

Sajna én csak 1x voltam eddig a börzén. Cirka 250km, kicsit messze van.

De remélem még megyek, majd legfeljebb társulunk Gézával :)

Tommi írta...

Géza: Mit értesz a "mániás" alatt?

Egyébként olyan, mint a Harry Potterben a főgonosz, akinek nem mondjuk ki a nevét. De ha annyit mondok, hogy SIKU-függő és mindenből felhalmoz, amennyit csak tud, akkor rájössz. ;-)

Rudi írta...

Sajnos a mostanira nem jutottam ki de a következőre már remélem ki sikerül jutni. Van asztalotok? Írjátok ki a blog nevét hogy tudjuk hol találkozhatunk veletek. :) Sajnos a tömegben lehet hogy többször is találkoztunk.

Sam. Joe írta...

Tommi: Hagyjuk szerintem a csávót. Így is túl sok publicitást kapott már.

Rudi: Nem, nincs, nem szokott. De Andris már nagyon erősen szorgalmazza az egyenpólót.