2013/06/16

Matchboxon kívüliek: Majorette No. 257 - Mazda RX-7 - UPDATE

A "régi szép időkben", vagyis 2-3 évvel ezelőtt, amikor még írtam az azóta törölt saját blogomra, illetve aktívabban látogattam az Index Fórum "Matchbox-ok, modellek" topikját, híressé tettem nagymamámat, hogy micsoda kincseket talált már nekem a helyi lomis piacon. Ez az update sem jöhetett volna létre nélküle.

Mivel az előző, Majorette RX-7-ről szóló bejegyzésben mindent leírtam, ami érdekesnek található a kisautóról, ezért ez megint egy szokásosan ultrarövid update lesz. Annyira rövid, hogy innentől következnek a képek, ugyanis 1991 után nem leltem nyomát a katalógusokban a Wankel-motoros sportkocsinak, viszont előtte sem szerepelt ebben a színben sehol.

Kék alapszín,...
...piros beltér.
Hátulról ugyanolyan, mint a fentebb linkelt narancssárga.
Tudom, barbárság, de annyira kopott volt a tamponnyomás, hogy inkább leszedtem.

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Ez úton is küldöm kézcsókjaim a kedves nagymamádnak! Jó ízlése van kisautók terén! Nem mindegyik jön be nekem az "úthengerkerekű" Majorette-ek közül, de ez király.

Tommi írta...

Van még ott, ahonnan ez jött. ;-)

Olyan kisautót kaptam Tőle, hogy beszabehu. Még a héten meg akarom írni. :-)