2023/10/09

Matchbox MB-34 Ford RS200 - Update

A Matchbox Ford RS200-ról Joe már minden lényeges tudnivalót elmondott az MC-20-as pakkban található verziója révén, így nekem a premierverzió kapcsán nem sok dolgom akadt a fényképek prezentálásán kívül.

Ugyan nincsen kőbe vésve, hogy én csak Porsche-t meg GMC Wreckert gyűjthetek, de azért felmerülhet a kérdés, hogy miért is van nekem egy ilyenem. A dolog igen prózai, volt egy gyerekkoromban, ami eléggé megviselt volt és az sem segített rajta, hogy anno hibajavítóval igyekeztem a kopásokat elfedni. Adta magát, hogy ezt is beszerezzem szép állapotban, ami mint látható meg is történt. De nem csak ez a Fordom volt gyerekként, hanem a háttérben látható Supervan 2-ből is akadt egy nálam, de arról korábban már írtam.

Nem véletlen, hogy két Forddal is el lettem látva kölyökként, ugyanis unokabátyám igencsak szereti ezt a márkát, így mikor nálunk volt és mutogattam neki a Matchboxaimat, mondta, hogy Fordot mutassak neki. Mondom olyanom nincsen, amire édesanyám egy "akkor tudod mi a dolgod" pillantással nézett rá, aminek következménye az lett, hogy később valamilyen alkalomra kaptam tőle, de ennél több részletre már nem emlékszem. Mivel több Matchboxom is az ő sajátjai voltak - például a Vanpire vagy a Hairy Hustler - így fogok még rá hivatkozni a későbbiekben is. Főleg azért, mert volt egy amire nagyon ácsingóztam, de nem kaptam meg, csak náluk játszhattam vele. Persze már van egy olyanom is.

A premiermodell hasonlít leginkább a gyári versenyfestésre

Rengeteg jól kivehető részlet van rajta

Igazi raliautós kinézete van, mert hiszen az is

Hátul sem fukarkodtak a részletekkel, a szárny közepén a nyílás azért el van csalva

Szeretni való részletek

Jól mutat a Supervan 2-vel, igaz a csíkozás pont ellentétes irányú

Fotózás közben jutott eszembe, hogy milyen jó kis Team Convoy lenne belőle, így a színben illeszkedő, az MC-9 Motorcity Racing Set-ből származó Papa Truckot is előtúrtam egy fotó erejéig. Mennyire jó lett volna egy ilyen Ford-os szett nem?

Matchbox MB-34 Ford RS200

Nincsenek megjegyzések: