2022/12/21

Hot Wheels Chevy Bel Air 2022

Az előző postban azért méltattam a Hot Wheelst, hogy jól áll nekik, amikor kilépnek a komfortzónájukból. Ez a post tökéletesen megmutatja, hogy az a bizonyos komfortzóna hogyan néz ki, merthogy így.

Az 1955-1957 Chevy mániámra nem pazarolnék további mentegetődzést, fogadjátok el, ez van! Nyilván a típussal Dunát lehet nálunk rekeszteni, mégis valahogy az a fura dolog történt, hogy ez az öntvény nem szerepelt még nálunk, pedig nem mai csirke. A legendás Larry R. Wood tervezte és először 1977-ben lát napvilágot, azóta megszámlálhatatlanul sok verziója készült. Pontosabban „megszámlálhatatlanul sok szorozva kettővel”, merthogy a motorháztető alól kikandikáló blokkal aljasított változata is van.

Ez a 2022-es kiadásnak a második színvariációja, az első az piros, ugyanezzel a motívummal. Igen, ez teljes egészében az, ami nekem már amúgy nem tetszik, de kétszer hagytam ott őket a helyi Pepcoban, harmadjára már úgy néztek rám, hogy nem volt lelkem otthagyni őket.

Érdekessék, hogy Larry Wood egy másik 57-es Bel Air-t is jegyez a Hot Wheelsnél, ami sokkal részletesebb és az arányai is jobban adják az eredetit. Az 2004 és 2015 közt jegyez nagyon sok verziót és abból van is nekem, több verzió is, bár e lapokon még csak ez az egy szerepelt.

Ez a Hot Wheels igazi komfortzónája!

Amerikai - lehetőleg - klasszikus verda, iszonyú harsány festéssel, óriási kerekekkel,...

..."orrabukós" ültetéssel. Normális esetben az ilyesmit én otthagyom a boltban, de ezek ugye 1957-es Chevyk, meg már kétszer ottmaradtak, harmadjára el kellett hogy hozzam őket.

NRFB


Nincsenek megjegyzések: