2022/12/14

Matchbox 1995 Construction 5 Set Peterbilt Dump Truck and Peterbilt Cement Truck

Oké, hogy én függő vagyok, de azért van nekem lelkem, a testvéreket nem fogom külön postba szétválasztani – már csak azért sem, mert együtt nagyon jól mutatnak. Az 1995-ös, építkezés (építés?, építőipari?) témájú ötös csomag mint játékszer is teljesen jól van összeválogatva. Gyerekként biztos nagyon szerettem volna és már akkor feltűnt volna, hogy a benne szereplő gépek méretarányban is passzolnak – legalábbis többé-kevésbé.

A neon-narancssárgát amiben pompáznak azonban nem tudja visszaadni a fényképezőgép, meg a monitor. NAGYON élénk, hipnotikusan vonzza a tekintetet. Németországban láttam tűzoltókon ennyire élénk színű láthatósági mellényt, egészen kivételes, nem csak Matchbox tekintetben, de úgy kisautón általában.

Sem a fényképezőgép, sem a monitor nem képes visszaadni...

...hogy ez a neon-narancssárga mennyire...

...hipnotikusan vonzza a tekintetet!

Nem csupán Matchboxon, hanem úgy általában...

...kisautón nem láttam még csak hasonlót sem.

A fekete-szürke meglepően jól megy a neon-narancshoz.

Tesók együtt.

A teljes szett nagyon ütős, jól lettek összeválogatva, mert többé-kevésbé arányosak is egymáshoz.
(Fotó: eBay)

Nincsenek megjegyzések: