2022/09/25

EFSI DAF 3300 Damco Distribution International

Újabb „hiányzó láncszem”, ezúttal a DAF F241 evolúciójából és újra az EFSI-től. A vontató a Matchbox Convoyokból lesz ismerős, csak ott Space Cab és háromtengelyes. Háromtengelyes ámde pótkocsis szerelvény, Space Cab és nem Convoy méretarány, de SuperKings, szintén volt már. Mint ahogy a Convoy méretarány, de csak két tengelyen fut és teherautó is, az EFSI-től a legkisebb szóba jöhető hálófülkével. Mi nem volt még? Úgy van, kéttengelyes nyergesvontató! Egész eddig. Voilá!

Minden vonatkozó infót megtaláltok a fentebb linkelt postokban, úgyhogy a továbbiakat úgy írom, hogy feltételezem, hogy birtokában vagytok ezeknek. A kéttengelyes nyerges is tudja azt a trükköt, amit a kéttengelyes teher, dönthető a fülkéje. A félpót egy újabb verzió. Háromtengelyes, de szimpla keréksorral – mint a Trans-Bavaria-Tex-es MAN-nél –, de a konténer ajtajai nem nyithatóak – mint a Scania Demo Trucknál, ahol ugyanez volt a helyzet, csak annak dupla keréksorai vannak. A „hardver szereti ha finoman bánnak vele” felirat és a rajzolt emelőhátfal visszatérő részlet a fentebb már linkelt, szintén DAMCO színeket viselő teherautóról. A motívum is azonos azzal, de majd a jövőben mutatok olyat is, amin nem így lesz.

Remek holmi ez is, csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni, mint ahogy az eddigi EFSI tesóiról is.

Kéttengelyes DAF F241 szerelvény, a kisebbik hálófülkével. Ilyen még nem volt, afféle "hiányzó láncszem".

"Turbo Intercooling". A maga idejében a legnagyobb menőségek egyike.

Két tengely van, pótkeréktartó van, pótkerék nem van.

Az EFSI DAF-okon dönthető a fülke. Csak a DAF-ok tudják ezt a kunsztot.

Mozgó (független?) kerékfelfüggesztés. Játékszeren hány ilyet láttatok?

Három tengelyen, szóló kerekek.

A festett emelőhátfal és a "hardver szereti ha gyengéden bánnak vele" felirat visszatérő motívum a DAMCO festésű EFSI-knél. A konténer ezért nem rendelkezik nyitható ajtókkal. Ez a kerék-konténer konstelláció az első e lapokon.

NRFB. Kicsit már elkezdte megenni az UV.

Nincsenek megjegyzések: