2021/12/20

Matchbox 75 Challenge: MB-21 GMC Wrecker

Számbavéve a Matchbox GMC Wrecker gyűjteményemet arra a megállapításra jutottam, hogy pár darabbal több olyan van amit még nem mutattam nektek, mint amennyire emlékeztem. Ezért akkor gyorsan csökkentem e mennyiséget és mivel már mindenki kívülről fújja, hogy hogyan is néz ki egy ilyen vontató, így ez most egy igen rövid post lesz. Ez a példány a 75 Challenge szériából való. Ezért ahogyan a sorozatban az összes jármű, ez is aranyszínű. Erről a 75 darabos kiadásról bővebben a 4x4 Chevy Van kapcsán írtam már. Arany festés, fekete plató és gém, a többi az ekkor sablon összetétel: króm alváz, borostyán üvegezés és Convoy kerék. Ez jellemzi csak, semmi extra festés, amit jelenleg bontatlanul tudok nektek megmutatni.

Matchbox 75 Challenge: MB-21 GMC Wrecker, NRFB
 

Nincsenek megjegyzések: