2021/12/03

Matchbox Premiere Collection Jeep Cherokee Fire Chief

A Matchbox háromajtós Jeep Cherokee értelmezésének a normál, 1-75 sorból való verzióit is kitűnőnek találom, de ez a Premiere kollekciós változat egészen bombasztikus.

Jó a Csirke!
Első körben rögvest egy korábbi postra irányítanálak át benneteket, egyrészt hogy letudjuk a típusismertetőt, másrészt hogy vessetek egy (több) pillantást az 1-75 sorozatból való verzióra, ami szerintem remek. (Ha már Csirke, van ám ötajtós is, a Majorette gondozásában és nem kevésbé jó.) A típusismertetés oltárán én ez alkalommal az 1985-ös Jeep katalógussal áldoznék. 

 






Jó a Premiere
Szó sincs arról, hogy a Matchbox Premiere sorozatot leszóljam, mert a szép, részletes festés, gumis nagy kerekek mindegyiken megvannak, de az utóbbi nekem sokszor már túl sok. Az 1996-os tűzoltó parancsnoki Jeep azonban kiemelkedő a szériában. A harsány festés elképesztően jól áll neki és a nagy kerekek is. A képeken nem játszik jól, de a beltérrel is foglalkoztak, az egy darabból lévő szürke beltéren az ülések ott kaptak fekete festéket, ahol a felhasználó ülepe és háta érintkezne velük, illetve a kormánykerék és oszlop is megkapta ezt a kiemelést. Viccesen egyszerű de meglepően látványos részlet. Beismerten fényhíd-fetisiszta vagyok, szerintem nélküle nincs tisztességes rendőrségi, tűzoltósági, vagy bármiféle mentőjármű. Ezért örülök, hogy ez igen tisztességes darabot kapott.

Mindig rácsodálkozom, hogy mennyire sokat számít némi jól elhelyezett festék!

Itt kétség sem fér hozzá, hogy telitalálat a nagy, krómozott kerék.

Szerintem annak, aki kitalálta, hogy a "Chief" felirat odakerüljön a hátsó rendszámtáblára, biztos volt humorérzéke. (Magyarázat: A "Chief" jelenthet törzsfőnököt is, ami egy cseroki nevű autón jópofa szóvicc.)

Nincsenek megjegyzések: