2021/12/19

Matchbox CCY02 Convoy Collectibles – Red Dog Ford Aeromax

Újabb vasárnap, újabb sörös szerelvény a soros. Egyvalamiben ez is kiemelkedik a Convoy Collectibles sorozatból, de ne vágjunk a dolgok elébe! A Ford Aeromax vontatóról itt írtam le azt a kevés valamit amit sikerült kitúrnom az internet bugyraiból, a Collectibles-nél használatos ultra félpótról pedig itt értekeztünk tudományos alapossággal.

Tehát ez még mindig a sörös sorozat, egészen pontosan 1997-ből a második a szériában. Nem vagyok különösebben sörös – semmilyen alkoholos nem vagyok, az egyetlen formája amiben fogyasztom a konyakmeggy – úgyhogy a tematika nem is tudna jobban hidegen hagyni, de ez a Vörös Kutyás motívum tetszik. Próbáltam keresni rá a neten, de csak nagyon bárgyú reklámokat leltem, a YouTube-on, nagyon vacak minőségben. A kommentszekció szerint maga a sör nem volt valami nagy durranás – ennyit a „Premium Beer” feliratról.

Viszont a logó és a motívum, ahogy használták ezen a szerelvényen nagyon pofás. Ez az egyetlen olyan Collectibles kamion ami az alapszínen kívül valamiféle dekorációt kapott a félpótkocsi tetejére. Nevezetesen kutyatappancs nyomokat.

Az egyik legjópofább dizájnelem: A spoilert megmászta a kutya!

Sőt! A félpótkocsin keresztül érkezhetett. Nincs másik szerelvény a Convoy Collectibles - de talán bármelyik Convoy - szériában, aminek festettek valamit az alapszínen kívül a vontatmány tetejére.

"Te vagy a saját kutyád." Aha. Szerintem jócskán fogyaszthattak is a termékből, mire ezt így kifundálták.

A kommentelők a YouTube-on a Red Dog reklámoknál azt írták, hogy nem volt az a kifejezetten ötcsillagos márka.

Nincsenek megjegyzések: