2023/04/21

Matchbox MB-67 IMSA Mustang

Nem volt tudatos, de úgy tűnik erre a hétre szinte csak „nemszeretem, de le kell tudni” kisautók jutottak. Szeretem a Mustangokat de ezt valahogy nagyon nem.

Kicsivel több mint tíz évvel ezelőtt wmormo feldolgozta a Mustang-tesókat egy monstre átalakítás post kapcsán. Akkor foglalkozott az IMSA Mustang történetével, de érthetően a romos kisautóról nem készült fotó, úgyhogy a gyári állapotról indokolt egy fotósorozat.

Akkor ő megírt mindent, amit az eredetiről tudni érdemes, úgyhogy nekem csak a szubjektív meglátásaimat kell hozzáfűznöm: Lévén ez egy versenyautó, minden nem kifejezett versenyfestése nekem hiteltelen. Igazából még egész visszafogott is ahhoz képest, amilyenek az IMSA Mustangok voltak, de ennek ellenére nekem kicsit olyan mint azok a túlzó Hot Wheelsek, amiket nem szeretek.

Az 1-75 sorozatban 1983-tól 1996-ig találjuk meg, nyolcféle festéssel. Ez az 1986 és 1992-közt gyártott változat, úgyhogy meglehetősen gyakori egy darab. A motorházteteje nyitható – mint a mellékelt ábra mutatja, ami manapság már feláras extra lenne.

Ez a darab is az MC-20 szettből származik.

Igen, ez a motorházfedél gyárilag ilyen csálé. #regensemvoltmindenjobb

Hamm, bekaplak. Itt még jobban látszik, hogy mennyire csálé...

Jó, tudom én, hogy brutálisan szélesített versenyautó, de...

...nekem amolyan "majd ha megnövök, Hot Wheels leszek".

A többi festése sem szebb.

Hátulja is van.

Nincsenek megjegyzések: