2023/04/24

Matchbox M6400 10 Pack VW Golf GTI V

Egészen meg vagyok lepve, hogy hányszor szerepelt már nálunk ez az öntvény! Észre sem vettem. Pedig jó.

Zsebrakéta
A helyzet az, hogy porsche kolléga ebben a... 13 (!) évvel ezelőtti postban lefedi a típusismertetőt úgynevezett kiszervezés révén, nem mellékesen bemutat két változatot is ebből a Matchboxból. Elégedetten hátradőlhetek tehát típusismertető ügyben, de hogy kivegyem a részem a melóból, mellékelem a 2005-ös brit GTI katalógust – műszaki adatokkal bőven meghintve –, illetve az éppen hogy csak gyermek-kompatibilis tévéreklámot is. (A „német humor évszázadai”, mint tudjuk.)















 


Közepesen nem-PC tévéreklám!

Exkluzív
A csomag többi tagjához hasonlóan ez a metál-sötétkék is exkluzív szín. A rendszámba húsvéti tojgli van rejtve, de majd a képeknél bővebben kifejtem!

Ami a verdiktet illeti: Jó. Nagyon jó! Az egész pakk remek. Szerencsére a Matchbox kezd visszakanyarodni ebbe az irányba, hogy a 3-, 5-, 9-es csomagok nem csupán az 1-xxx széria összecsomagolt darabjait tartalmazza, hanem csak arra a pakkra jellemző dekort kap a tartalom.

Fentebb már linkeltem az első postot az ötödik generációs Golf GTI-ről, de szerepeljen itt a másodikra és a harmadikra is egy hivatkozás – mind porsche szövegszerkesztőjéből.

Szép, részletesre pingált nózi, mint az elődjeinél is. A fentebb linkelt sárga változatnak is easter egg-es rendszáma volt, "GTI VR6"-ot ad ki. Ez viszont afféle kaján beszólás, ami az én olvasatomban azt adja ki, hogy: "You are tune, are you do", azaz "Tuningolsz, ugye?"

Szeretem ezt a "felnit", nagyon jól áll neki. Nem véletlenül használták a legtöbb verziójánál. Megkockáztatom, hogy sokkal szebb, mint az eredeti GTI-kerekek.

A hátulja is remekül részletgazdag! A rendszámra visszatérve: az "Urban Ride", azaz "Városi Járgány" is lehet helyes megfejtés - nyilván az "i", ipszilonra torzítva.

Nincsenek megjegyzések: