2011/06/18

Matchbox MB-16 Porsche 914 - UPDATE

A Matchbox Porsche 914-es modelljéről már tettem említést, illetve a Lesney Edition fém alvázas kivitele is terítékre került. Most az 1-75-ös sorban eddig megjelent színvariánsait tárom elétek. A premier almazöldje - és annak különféle árnyalatai - mellé még abban az évben betársul egy sötétzöld színű variáns is. Ezen kívül semmi egyéb változtatást nem eszközöltek, pedig én egy kerékcserének azért még örültem volna - így a csináld magad mozgalom keretein belül ezt egy másodpéldányon végre is hajtottam. Az idei év az új grafikával ellátott blisteren kívül új színt is hozott magával, mégpedig egy klasszikus narancssárgát, ami nem áll messze a modelltől. A szín mellé extraként kaptunk egy Porsche feliratot is az oldalára, valamint a kilincset is kifestették. Ennek azonban ára volt, a szűkös költségvetés mindezek mellett már nem engedte meg a hátsó lámpák kifestését, az első helyzetjelzőkkel egyetemben. Sajnos ez egy ideje honoló tendencia a Matchboxnál, amivel először a Porsche 911 GT3-as modelljénél szembesültem - vagy legalábbis itt "fájt" a legjobban -, és úgy néz ki maradni is fog ez a tendencia.

Az MB-16-os eddig megjelent - főbb - verziói
Újdonság az autó oldalán a dekoráció, ...
... ami elvitte a hátsó lámpák festését
Még nem hozták ki ezzel a kerékkel, pedig szerintem nagyon jól mutat alatta
Matchbox MB-16 Porsche 914 - 2010 recolor
Matchbox MB-16 Porsche 914 - 2011

1 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Biztos a Siku miatt, de nekem a narancssárga tetszik idáig a legjobban.