2011/06/19

Matchbox MB-54 Ford F-150 SVT Raptor - UPDATE

A tavaly megjelent Matchbox MB-54 Ford F-150 SVT Raptor modellje a 2011-es évben is szerepel az 1-75-ös sorban, amivel először kicsit bajban voltam. Mikor a premier darabról írtam, akkor még bíztam benne, hogy mind a négy gyári színben megjelenik, gondoltam ha az első évében megjelent narancsban - aminek van egy pirosas árnyalata is, amit így utólag már bánok, hogy nem vettem meg, mikor találkoztam vele - és kékben, akkor idén lesz fehér és fekete. Nos, ez nem így lett, az idei évre szakítottak a Ford gyári színválasztékával. Ugyan egy tízes pakkban megjelent egy fehér változat is, ami eddigi egyedüliként kapott hátsólámpa festést is a versenydekoráció mellé. Mivel az autó egyik legkarakteresebb része az eleje, ami azon nem lett kifestve, így nem is érzem nagy hiányát a gyűjteményemből - nem úgy, mint a citrom Porsche 914-esnek. Így voltam a 2011-es 1-75-össel is, amire rátettek még a fehérre festett keréktárcsák is. Először vissza is tettem a polcra a boltban, de idővel valahogy elkezdett tetszeni.

Az ezüst szín nagyon jól áll neki, amihez passzol mind színben, mind stílusban a dekorációja. Végül amikor a közelmúltban lehetőségem adódott a birtoklására, éltem vele - kösz Joe. Így utólag azt kell mondjam, hogy nem bántam meg, az alapszínnek - no meg a vékony fényezésnek - köszönhetően jól kivehető és mutatós kifestetlenül is a hűtőrács. Egyedül talán a beltér és az alváz színé lehetne fekete színű, szerintem az jobban állna neki. Igazán tökéletesen persze úgy nézne ki, ha a kivitelezése megegyezne a csomagoláson szereplő grafikával, de ez már álom álom édes álom...

Elölről nem is vészes extra festés nélkül
Az elengedhetetlen Asada felirat itt is megtalálható
Kicsit sorjás maradt a bal hátsó kerékív
Matchbox MB-54 Ford F-150 SVT Raptor

Nincsenek megjegyzések: