2009/08/18

Matchbox MB-20 Porsche 911 GT3 - UPDATE

Mióta megjelent az idei GT3-ról az első beharangozó kép, azóta várom már ezt a modellt. Ugyan birtokomba került elődei közül három példány is, de a kép alapján nagyon megtetszett - jól áll neki ez a fajta festés -, vágytam rá. Amit érdemesnek tartok róla elmondani, azt anno a zöld verzió bemutatása kapcsán már leírtam, ott utaltam is az idei modellre. Közben volt már itt a piros recolor is mint update, a fehér verzió is egy hármas pakkból, illetve a Superfast kiviteléről sem maradtatok le. Akkor most következzék az idei, mely számomra óriási csalódás volt. Elölről nézve semmi jel nem utal, hogy valami nem stimmel, szép ez a fekete, lámpák is rendben. Az igazi terror, a lényeges újításon, az oldalán található. Talán a fekete alapszín miatt, de abszolút nem élénk az a piros csík, a kerekekről nem is beszélve, ami igazán rontja az összképet. Hátuljáról pedig egyre inkább felerősödik bennem, hogy a Matchboxnál minden modellnek azonos árból kell kijönnie. Jelen esetben van ügye egy oldalsó dekor és festett első lámpák, viszont a fenekén semmi, se hátsó lámpa festés, se rendszám, se típusjelzés. Vagy ez, vagy az, de mindhárom az már sok - jó tudom, valamit meg kell hagyni a spéci kiadásokhoz is (lásd szótár). Ez a fajta hozzáállás idén már több modellen is szemet szúrt, hogy említsek is egy példát nézzétek meg a Caddy kék premier, illetve az idei zöld modelljét (kis help hozzá). Számomra a Matchbox megmutatta, hogy egy szépen megvalósított modellt hogyan lehet elcsúfítani. Pedig de szép lett volna...

Matchbox MB-20 Porsche 911 GT3
Ennél még a fekete felni is jobb lett volna
Legalább a lámpára nyomhattak volna egy kis pirosat
Elölről még rendben van
Nem ez a legszebb a négy közül

9 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Nevetni fogsz, nekem meg pont, hogy tetszik, hogy ilyen tompább piros a felni meg a csík. A hátulja... Hát igen, az már Best of International.

Andrew0807 írta...

Nekem is van nem tökéletes de szeretem.Az idei honda civicre viszont nem lehet panasz.!Túltesz a összes verzión.

RÁJEN írta...

Nem tudom. A képekről még mindig tetszik. Majd meglátjuk.

Tommi írta...

Ha ki lenne festve a lámpa, a fekete lenne a legszebb, szerintem. De mivel nincs, ezért azt mondom, hogy a zöld. :)

porsche írta...

Rájöttem közben, hogy szerintem hol lett elrontva: A piros csík alá kellett volna egy fehér alap, kerekeknél pedig a krómozottat kellett volna befesteni pirosra, nem a fekete alapot. Igaz a hátsó lámpa még úgy is hiányozna...

alecwolf írta...

Üdv,

Amiből ihletet meríthettek:
http://www.motorcities.com/vehicle/09HIC491332265.html

Vagy a Porsche koppintotta a Matchboxot?

porsche írta...

alecwolf: Ez a fajta festés főként a RS modellekre jellemző, amit linkeltél az sokkal újabb, mint ahogy az MB beharangozta ezt a recolor verziót. A Porsche pedig nem hiszem, hogy koppintásra szorulna;)

http://www.motivemagazine.com/emAlbum/albums/Manufacturers/Porsche/911/2005-Current%20%28type%20997%29/GT3%20RS/EU/porsche-911-gt3-rs-997-2007-002.jpg

http://www.speed-cars.info/wp-content/gallery/porsche-911-gt3-rs/porsche-911-gt3-rs-black.jpg

Ikarus 256 írta...

Nekem is jobban tetszene élénkpirosan a felni és a csík, mint így. Kár érte.

alecwolf írta...

porsche:
Jogos, háttérképnek is a hasonló festésű régebbi GT3 RS van a mobilomon :) Csak egyszerre találtam az új kivitelről az anyagot és olvastam az itteni postot; csuklóból belinkeltem.

A Porsche koppintotta Matchbox csak vicc volt :)