2010/07/28

Matchbox N9638 #6 - 5 pack: Shelby Cobra 427 S/C

Egy korábbi postban mutatott Hot Wheels Shelby Cobra 427 S/C-nél említettem, hogy szerintem jobban sikerült a Matchbox megvalósítása. Igaz, jóval később készítették el a saját adaptációjukat, azonban még így is sikerült elkövetniük egy ordas hibát. Nagyon részletesen megcsinálták a szélvédőt, még az oldalsó szélterelő kis ablakocskák is ott vannak, de az egész dőlésszögét sikerült túlzásba vinniük. Nekem ez a része nagyon szúrja a szememet, ezért is váltam meg a most bemutatott darabtól, aminek elég egyszerűre vették a festését, inkább egy pályaautóra hajaz, mint egy utcai kivitelre. Talán ez a leginkább elnagyolt festésű változat ezen 2009-es ötös csomag járgányai közül - amiből három már szerepelt is itt: egy, kettő, három. Mint említettem, formára, részletességre nagyon ott van, gondolok itt a sárvédő ívekre, a hátuljára, a négy az egybe leömlős kipufogóra és a rendes, kitámasztott bukókeretre. A belseje is nagyon szép, dominánsabb az óracsoport, nem is beszélve a kormánykerékről. A verseny hangulatot itt is a páros hosszanti csíkozással hangsúlyozták, valamit a felnik középső hármas alakzata akár a központi kerékrögzítő anya szárai is lehetnének, amit egyszerűen kalapáccsal lehet meghúzni és lazítani. Összességében szép, tetszetős darab, de meredekebb szélvédővel még szebb lehetne.

A nagy nyíláson nincs rács, direktbe kapja a szelet a hűtő
Részletes, de nagyon megdöntött a szélvédő
Részletgazdag fenék, szépen kidolgozott kormány

Nincsenek megjegyzések: