2010/01/13

Matchbox N9638 #6 - 5 pack: Porsche 911 GT3

A tavalyi, 2009-es Porsche 911 GT3-as kivitele számomra nem azt adta amit vártam, de kárpótlásul idén nem csak abban a kivitelben jelent meg. Nagyon szép, szürke színben is hozzáférhető egy ötös és egy tízes pakk keretein belül, melyet én az előbbi verzióban tettem magamévá. Szerencsére nem csak a modell lett nagyon szépen megalkotva, hanem a színválasztások is nagyon jól sikerültek hozzá, már alig várom az idei modell megjelenését, mondjuk picit tartok tőle, hogy nem-e ez a szín marad a normál sorozatban is. A pirossal egyetemben, ez is "normál", utcai rendszámot kapott, mely indokot ad ezúttal is egy kis fejtegetésre. Nekem van rá ugyan egy elképzelésem, de magyarítani nem nagyon tudom, így akinek van egy tippje vagy megfejtése, az ne habozzon megosztani egy hozzászólásban.

Eddig nagyon jó színeket találtak hozzá
A spoiler sem üt el jelentősen a festék színétől
2 C15012 = BE COOL talán?

6 megjegyzés:

Tommi írta...

Szerintem inkább "B Cool", azaz Be Cool, vagyis légy vagány.

Sam. Joe írta...

Majdnem. Inkább Too Cool, mint kb. "túl menő".

Sam. Joe írta...

Tommi: Hehe, tényleg! Akár az is!

porsche írta...

Szerintem Tommi neked lesz igazad. Ez a verzió valahogy nem ugrott be, pedig van egy ilyen című film is. Azt Csak lazán!-ra fordították (de mint tudjuk, a filmcím honosítások nem mérvadóak).

RÁJEN írta...

Ó, ez igazán szép darab!
(Köszi a kiegészítést a szomszédban. Hajlamos vagyok összecsapni ezeket a válság-posztokat...)

AndrewBoy írta...

Még mindig a fehér a legjobb. Utána ez!