2010/05/29

Matchbox MB-13 Superfast Chevrolet Silverado SS - UPDATE

Mint tudjátok én mindent kibontok, Joe pedig sok mindent nem, így előfordul, hogy csak blisteres képeket tud nektek mutatni bizonyos Matchboxok-ról. Amikor azonban van átfedés a gyűjteményünkben, akkor összedobjuk amink van, és így is úgy is láthatjátok őket egyszerre. Amikor a Superfast Chevrolet Silverado SS került terítékre, még nem rendelkeztem ilyen példánnyal, ugyanis nehezen szántam rá magam a megvételére, de végül nem tudtam neki ellenállni - a fenti beszámoló hozta a végső elhatározást. Mivel egy elég szépen sikerült darabról van szó, így gondoltam utólag mutatok a bontott darabról is pár képet, mert a csomagolás sok mindent elrejt, mint amilyenek például az ablaktörlők. Nem bántam meg a döntésemet, mivel tényleg egy jól sikerült darab.

A részleteket nehéz megmutatni bontatlanul
Itt nem nagyon látszik, de a plató szépen bordázott
Picit nagyok alá ezek a kerekek, bár manapság úgy is ez a divat

Nincsenek megjegyzések: