2010/03/19

Matchbox MB-92 '75 Chevy Stepside Pickup

Párszor már említettem, hogy mekkora kicseszés velünk, európaiakkal az 1-100 és az 1-75-ös sorozat párhuzama, sokszor csak mutatóba kapunk meg egy-két modellt. Értem ez alatt, hogy csinálnak Matchboxék valami új, jól sikerült vagy népszerű modellt, ami mindenhol kapható az első évben, aztán utána már csak az USA-ban élők emelhetik le a boltok polcairól. Van rá számos példa, idén is van nem egy ilyen modell, hogy ne menjek túl messzire, mai páciensünk is egy ilyen darab. 2008-ban jelent meg, mint új modell, egyből két színvariációban is elérhető volt az 1975 Chevy Stepside Pickup, melyet Joe már korábban bemutatott, én pedig szolidan átalakítottam egyet. Nekem nagyon tetszik ez a modell, szeretném is birtokolni mindegyik verzióját, így kénytelen vagyok a nagy aukciós oldalról beszerezni őket, mert a Mattel úgy döntött, hogy nekünk nem kell több belőle, így az idei sem került beválasztásra a hetvenötök közé - igaz, tavaly kaptunk belőle egyet, egy ötös pakk keretein belül. No de hát végül csak lett nekem is a tavalyi darabból, nézzük is meg, hogy mik a jellegzetességei!

Az alapszín narancssárga lett, amit az ajtón levő logó meg is magyaráz, ugyanis egy vadászok és halászok számára fenntartott szállás üzemeltetőjének a szolgálati járműve. Nem árt, ha az erdőben jól kitűnik az autó, elkerülendő az esetleges célbavételt. A beltér színe is világosabb lett, valamint a szélvédő ezúttal víztiszta műanyagból készült. Ezek kombinációja jobban láthatóvá teszi az olyan finom részleteket, mint a belső visszapillantó tükör, valamint a bajuszkapcsoló a tömör kormány mögött. Ami a konkrét darabot illeti, picit öntéshibás, ugyanis a szélvédő tövében nem egyenes a keret, viszont pont ott, ahol az ablaktörlők is rögzülnének, így nem annyira zavaró. Ez van, mikor az ember vakon vásárol, és nem válogathat a polcon heverő darabok között.

Matchbox MB-92 '75 Chevy Stepside Pickup
A szalonból egyenesen a természetbe
Vadászatnál előnyös ez a szín, kitűnik a környezetből

Nincsenek megjegyzések: