2023/09/17

Matchbox Volvo Container Truck Chinese Fanta Promo

Sokadik függőségem a Matchbox Volvo Container Truck változatok halmozása. Nem pazarolnék rá karaktereket, ezt is kezeljük ismert tényként.

Ebben a postban egy viszonylag ritkább, viszonylag érdekes történetű darabot láthattok. A pontos történetnek nem vagyok maradéktalan tudója, ezért fokozottan fenntartom a tévedés jogát. Amiben bizonytalan vagyok, azt igyekszem jelezni. Nos, 2000-ben a Coca-Cola Company, talán a Fanta kínai bevezetésével kapcsolatban hirdetett meg egy promóciót. Talán kuponokat kellett gyűjteni és visszaküldeni. A post tárgyán kívül az alábbi hétféle, Fanta emblémás, a márkára jellemző narancssárga Matchboxokat sorsolták ki:

  • '57 Chevy

  • Leyland Titan busz

  • School Bus

  • Jeep Cherokee

  • Peugeot Quasar

  • RS200

  • Ferrari F50

Ezek kereskedelmi forgalomban soha nem voltak kaphatóak. Csomagolásuk nem volt, egy egyszerű nylonzacsiban érkeztek a szerencsés nyertesekhez. Jópofák, az '57-es Chevy-t is befogadnám szívesen, de annyit szerintem nem érnek, amennyiért gazdát cserélnek mostanság.

Ez a Volvo Container Truck közel sem makulátlan, ezért is volt megfizethető. Egyáltalán nem számítottam rá, hogy nekem valaha is lesz ilyen. A társain a Fanta emblémák mind festettek, matrica csak a Volvo konténerén van. Ennek érdekessége, hogy a két oldala különböző, nem szimmetrikus a motívum.

Nekem gyerekként égett be ez a látvány, mint "A" kamion.

A sorozatból egyedüliként visel matricákat. A Volvo Container Truck-ok esetében ez nincs példa nélkül.

Az én példányommal szemlátomást játszottak - ezért tudtam megfizetni.

A konténer két oldalán eltérő a motívum, de olyan verziót még nem láttam, hogy fel lennének ezek cserélve a két oldalon, azaz a Fanta embléma a fülkéhez lenne közelebb.

Nincsenek megjegyzések: