2023/02/12

Matchbox MB-60 Ford Transit – UPDATE

Nem mostanában volt, hogy először írtunk a harmadik generációs Ford Transitról – 14 éve. Akkor az öntvény több változatát is bemutattuk, de az, amit ebben a postban láthattok, na az teljesen kimaradt!

Tehát kezdetben volt ez a post, amiben részleteztem a Ford és Transit logós és anélküli verziókat. Tulajdonképpen ez a Royal Mail kollekció előbb lett publikálva, de tegyünk úgy, mintha nem így lenne, illetve porsche is felújított egy példányt.

Nos, amivel igazából én nem voltam tisztában, hogy a fentieken túl, létezik bal- és jobbkormányos változat is belőle! Rendezkedtem és pár duplikátumot tettem félre értékesítés céljából, amikor rádöbbentem, hogy az MC-20-as szettben lévő, Express Parcel Systems festésű balkormányos, az ugyanolyan festésű másodpéldányom viszont jobbkormányos! Az 1-75 szériában ez a kivitel 1988-ban és 1989-ben volt megtalálható.

Azzal is szembesülnöm kellett, hogy az MC-20-ban lévő példánynak bizony le van szakítva a futóműve, ami azért fura, mert ezekkel biztos, hogy nem játszottak soha. Lehetséges, hogy a dobozban az „ürege” túl szűk és nem bírta jól az évtizedes, kalodába szorított helyzetet?

Jobbos és balos. NEM politikailag! Kormánykerékileg.

Ennek szegénynek le van szakítva a futóműve!

Ford és Transit feliratokkal mindkettő. Az jó kérdés, hogy létezik-e belőle "kihipózott" verzió.

Nincsenek megjegyzések: