2022/03/02

Matchbox 1999 Airport 5-pack Peterbilt Tanker Truck

Ha pár napja elsütöttem az ugyanebből a csomagból származó Ford LTD taxit, akkor gondoltam jó az alkalom, hogy elsüssem azt is, ami még megvan nekem egy ilyen csomagból. A Peterbilt teherautókkal kapcsolatban meg sem próbálok mentegetőzni, függő vagyok, ez van, meglátszik a tartalmon.

Azt hiszem sohasem csináltam még olyan képet, amin ennyire jól látszik - ha belenagyítottok - hogy a pilóta tulajdonképpen egy T-1000 sorozatú Terminátor, mert mimetikus polialoid. (Ajánlott irodalom erre, a 37. percnél.)


Tartálykocsiknál semmi sem olyan vagány, mint a króm tartály! A Peterbilt logó kifestve, közben a szintjelző "műszerek" meg egészen "játékszeresek" az oldalán.

Mennyire vagány már, ahogy egymás krómtartályában tükröződnek?!

Ilyen az ötös csomag amiből származik. Kéne a maradék három is! (Kép: eBay)

2 megjegyzés:

Sebi írta...

Haliho,szerintem ebből a pakkból a cherokee megvan

Sam. Joe írta...

Klassz!!!