2013/01/17

Matchboxon kívüliek: Corgi - Ford Transit Wrecker

Amikor a Kremer Racing-es Corgi Ford Transit Wreckerről írtam, akkor említést tettem egy korábban kinézett példányról, ami a képzeletbeli beszerzendő listámra került. Végül a Porsche-s után letettem róla, de a sors úgy hozta, hogy az egyik tavalyi börzén egy turkálós dobozban sikerült megmentenem egy  közel tökéletes BP-s példányt. Engem valahogy egyből megfogott, amikor a blogunk alapítója által szervezett Játékautó és Maci kiállításon először láttam. A fehér alapszín nincs agyondekorálva - és besárgulva sem -, egy kevés kis zöld és sárga, pont amennyi kell. A kerekek a régebbi négylevelű lóhere mintájúak, ami megegyezik az ugyanabban a turkálós dobozban lelt Porsche 911-es kerekeivel. Ideális a Ford mögé, ugyanis kicsit leharcolt példány, a szélvédője is karcos/repedt, ráadásul ezen is felbukkan a BP logó, vagyis tökéletes egy sérült versenyautónak, amit vissza kell vontatni a boxba.

Ami a dekorációt illeti: a kevesebb néha több
 BP-s vontatóhoz sérült BP-s Porsche dukál az én esetemben

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Nagy kedvenc nálam is. Gratula!

wmormo írta...

Kár, hogy a Matchboxnak nincs több vagy sokféle Transitja. Pedig megtehetnék, mert hazai gyártmány.