2012/03/22

Matchbox MB-81 Chevy Van

A Mattel úgy döntött, hogy az idei évre se maradjon a jó nép egy újabb Chevy Van variáció nélkül, így a 120 fősre dagadt Matchbox listában most is helyet kapott. A tavaly év végén elkezdett "csicsamicsásodásból" szerintem nagyon jól jött ki a 2011-es darab, szerintem az egyik legszebb kivitele lett a Chevynek. Kicsit tartottam tőle, hogy milyen lesz az idei modell, mennyire fogják elrontani, de amikor megláttam róla az első képeket, megnyugodtam, hiszen újfent nagyon pofás kis darab kerekedett belőle. A visszatérő szürke alvázhoz ezúttal matt fekete festésű karosszériát párosítottak, amire gazdagon tampóztak narancsot és fehéret, egy igen jó összeállításban - ezt a képek szerintem jól visszaadják. A koponya talán egy kicsit túlzás egy gyerekjátékon, de úgy érzem a megvalósítás módja a bőven elfogadható kategóriába sorolja. Újdonság még számomra, hogy a klasszikus hatású, króm dísztárcsás kereket ezúttal nem krómozták, hanem arra is matt festéket vittek fel, ami szerintem jó döntés volt.

Még mindig jó a kiállása
Nem a visszafogott dekorációk közé tartozik
Még a felnik is matt festést kaptak
Matchbox MB-81 Chevy Van

Nincsenek megjegyzések: