2008/03/07

Matchboxon kívüliek: Mindenféle kedves kacatok – Első rész

Mióta a barátaim, kollégáim tudják, hogy kétoldali Matchboxbuzériában szenvedek, ellátnak mindenféle autós kacattal, ami szembe jön velük itt-ott. Hálás is vagyok nekik ezért, isten tartsa meg a jó szokásukat! Persze olyan is akad, hogy én kunyerálok el ezt-azt tőlük. Egészen konkrétan ezt a csőrös, Sun-os gumikamiont – ha jól emlékszem – BB-től kunyeráltam el. Abból a bizonyos szivacsszerű gumiből készült, amiből a csuklóerősítő, meg midenféle-fajta formájú nyugigumik is. Külön érdekessége és erénye, hogy nagyon jól lehet hajigálni, így például Drumstick kolléga hülye poénjai ellen remek önvédelmi fegyver.


Sun csőrös kamion nyugigumiból. Nélkülözhetetlen az irodában!

A kis sárga taxi kulcstartót Dodeszhtől kaptam a minap. Rögvest észleletük, hogy a halálos frekvencián játssza azt a kis bolondos dallamot, amit az alján lévő gomb lenyomásával lehet előcsalni belőle. Először ezzel is Drumstick-et akartuk ellencsapásban részesíteni, de rájöttünk, hogy háromméteres körzetben mindenkire egyformán pusztítóan hat, ezért módosítottam tervet.


A kis sárga taxi, halálos frekvencián zenél!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ebbe tényleg belehalhat az ember... De legalábbis komoly halláskárosodása lesz...