Ki merem jelenteni, hogy függő létemre eléggé visszafogom magam 1957-es Chevy ügyekben! Áprilisban láthattatok ebből az öntvényből verziót utoljára e lapokon, történetesen ennek a mostaninak az elődjét, ugyanebből a sorozatból, de 1996-ból.
Míg az egészen visszafogott, már-már sleeper ha eltekintünk a hatalmas oldalsó kipufogóktól, mostani bejegyzésünk tárgya pont az ellentettje. Az összes hot-rod sztereotípiát hordozza!
A rendszám: "Quartermiler". Nagyon frappáns szóvicc, mert a köznyelvben olyan futó atlétára használják, aki a negyedmérföldes, azaz 400 méteres távra specializálódott.
Az összes létező hot-rod sztereotípia fellelhető ezen a járgányon! Tényleg csak a plüss dobókockák hiányoznak a belső visszapillantótükörről, a lángnyelves fényezés,...
...oldalsó kipufogók, széles kerekek és rengeteg króm mind bevetésre került!
"Eskü gyári!"
Szeretem amikor egy kisautó hátulján sem hanyagolják el a festést!
Ez az az autó, amire semmilyen körülmények közt sem tennék sidepipe-okat, mert megölik azt, amit a hátsó lökhárító-lámpatestek egység sugall. Mégpedig, hogy "én vadászgép leszek ha megnövök". Az ötvenes évek jetjeihez pedig a függőleges vezérsík és a hajtómű lánglehellette mellé kell a füst is!
3 megjegyzés:
Nekem örökös problémám ezzel a Chevyvel, hogy a lökhárítóról lelógó rendszám üzembiztosan el fog akadni valamiben és újra meg újra felnyitja kéretlenül is a motorfedelet. (Ugyanezért nem szerettem a Dodge Charger III-at, ami meg mindig szétnyílt az ujjaim között valahányszor csak fel akarom emelni, mint ahogy egy kisautót szokás.) Mellső rendszám nélkül már jobb lenne, de nem rémlik, hogy készült volna olyan verzió, hisz még ezen is rajt van.
8-)))
Teljesen jogos!!! Én sem értettem soha, hogy az minek rá. Talán hogy azt nyomvva könnyebb legyen felnyitni az eljét? De én meg a Rolamatics-al voltam így! Gyűlöltem, hogy a kerekeiből kiálló pöckök beleakadnak a játszópokrócom kiálló bolyhaiba.
Kisgyerekek nagy gondjai.:)
Megjegyzés küldése