2024/01/24

Matchbox Ford Transit 2002 Coca-Cola German Series

2001-ben és 2002-ben Németországban a normál 1-75 sorozaton felül futott egy-egy tíztagú, Coca-Cola tematikájú sorozat. A bennük szereplő járművek eléggé ötletszerűen lettek kiválogatva, a dekorjuk is változóan ötletes vagy éppen összecsapott. Nekem mindkettőből a kisáruszállítók tetszenek. Egyrészt mert hihetőek. A 2001-es meg egyenesen jegesmedvés, amiről persze én is tudom, hogy szörnyű giccs, de nálam működik.

Nos, a 2001-es sorból valót az előbb linkeltem. Ez a 2002-es, szakasztott ugyanaz a jármű, de a dekor teljesen új. Ez is kólás, de nem jegesmedvés. Ettől még persze jó!

Szemből még semmi különös. A beltér Coca-Cola piros és balkormányos.

Ez már nem 8-dot wheel, talán nem is igazán kisteherautós, de nekem nagyon tetszik, nagyon sok mindenen jól mutat.

Nem jegesmacis, hanem összebújós.

Korabeli Matchbox embléma. A márka történetének szerintem amúgy a legrondábbja.

Ez már az az öntvény, hogy se elől, se hátul nincs rajta Transit felirat.

Jé, ezen az oldalon nincs Matchbox logó!

Viszont mindkét oldalon van tolóajtó, ami a valóságban is létező konfiguráció, csak ritka. Ellenben nagyon jól jön, ha bal- és jobbkormányos kisautót is gyárt az ember.

Nincsenek megjegyzések: