Igazából ez a busz már szerepelt itt, csak akkor nem így hívták. Akár az is állhatna a címben, hogy „update” – nem, nem a csimpánzcsöcsös vizesnyolcas miatt.
Már korábban tisztáztuk, hogy az Edition Atlas és a DeAgostini egy tőről fakad. Ez a magyarázat arra, hogy tulajdonképpen ez a két, 1:72 busz teljesen egyforma, a Mávaut logót leszámítva. Az Edition Atlasnál minden puskaporom ellőttem a témában, úgyhogy sok mondanivalóm nem maradt. Hogy miért szereztem be egy másodpéldányt, ha ennyire egyformák? Nos, ezt az egész sorozatot én vitrinlakónak szánom és azt gondoltam, hogy a „Faros” legnagyobb attrakciója pont a feneke, ezért mennyire jól mutatna egy másodpéldány popóval előre. Arról meg tulajdonképpen mindegy, hogy hiányzik-e a Mávaut logó vagy sem – mert nekem kicsit kopasz nélküle.
Eddigi Ikarusos bejegyzések a megmintázott eredetik gyártásának sorrendjében:
1951-1957 Ikarus 30
1952-1973 Ikarus 66, és egy másik Ikarus 66 post - nem ez, amit most olvasol.
1954-1973 Ikarus 55
1959-1971 Ikarus 630
1960-1972 Ikarus 311
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése