Nem szeretek csomagolt
kisautókat bemutatni, meg úgy általában nem kibontani valamit,
ami kisautó. Most azonban kénytelen leszek elkövetni ezeket.
Mint az közismert...
A holland Efsi termékek
iránti rajongásom nem újdonság, a Bádog Böske iránti viszont
még saját magamnak is az – még a végén skizofrén leszek?
Mindkét ügy egy postban találkozik, ott ahol hosszabban
írtam a Ford T autótörténeti jelentőségéről, egy másik Efsi
termék kapcsán. Az előbbi linkkel igen alaposan letudtam a
kötelező köröket, rátérhetünk a post tárgyára!
NRFB
Amikor hozzám került ez
a darab, akkor nem volt ennyire agyonnyomorgatva a csomagolása, de a
nálunk meglepetésszerű, előre be nem jelentett vizitben járó,
hároméves kiscsajszi az alatt a két és fél perc alatt rárabolt,
míg nem voltam a szobában. A kedves nagyanyja meg annyira bele volt
merülve a pletyóba, hogy azt se vette volna észre, ha a kölk,
Csornoje Volki i Rocker Málcsiki néven, vérbenkajakozó deathmetál
bandát alapít, tőle nem egész két méter távolságra, ugyanabban
a helyiségben és ebből az alkalomból nyilvános castingot tart.
Az eredményt látva kifejtettem a kedves nagyszülőnek, hogy
mennyire szeretem a bejelentés nélküli, spontán viziteket, majd
rátértem az íróasztalomon tartott, borotvaéles Fiskars olló és
vele folytatott, felügyelet nélküli kiskorú által elkövetett
interakció lehetséges következményeire, öncsonkítás fronton.
Nem is értem, hogy azóta miért nem jöttek...
A csomagolás alsó része
már addig is mutatott jeleket arra, hogy ő szándékozik belevágni
abba a folyamatba, amikor a polimerek, monomerekre esnek szét. A két
hatás okán inkább úgy döntöttem, hogy nem molesztálom
szegényt, mert a tűzőgépkapcsok ki és visszaszerelését nagy
valószínűséggel nem élné túl. Marad tehát NRFB, míg magától
szét nem hullik körülötte a csomagolás. Apropó csomagolás! A
dobozon lévő NMB Bank feliratból arra következtetek, hogy ez az
Efsi valamiféle promóciós terméknek készült, de hogy az azóta
az ING-be olvadt, holland pénzintézetnek mi adott apropót ahhoz,
hogy egy vontatókocsit osztogasson így, azt elképzelni sem tudom.
Nem ajánlott
A beltartalom azért
mutat erős hiányosságokat. Ahogy a fentebb linkelt postban
szereplő dobozos testvére, ez is sokat áldoz azért, hogy azonos
alvázra épülhessen a többi változattal. A vezetőnek nem jutott
se szélvédő, se kabin. Viszont az már nem emiatt van, hogy a gém
kialakítása – fogalmazzunk így – meglehetősen spártai.
Először azt hittem, hogy csak erről a darabról hiányzik a horog,
de a neten kutakodva rá kellett jönnöm, hogy ez bizony nem
hiányos, ez a gyárból jött ki így. (Majdnem azt írtam, hogy „ez
nem bug, hanem feature”, de ezt csak az IT-ben járatos olvasók
vették volna le.) A korong alakú talapzat azt sejteti, hogy a gém
elforog az alvázon. Nos, nem. Ez is fix. Persze ezt sem erről a
darabról állapítottam meg, hanem a netes képekről.
Be kell valljam, hogy
szólóban nem vettem volna meg, mert eleve azt feltételezem, hogy
hiányos, de ez a darab része volt a már emlegetett Efsi
kontingensnek. Ha már megvan, megmarad.
A vezető munkahelyéig teljesen jó.
Hogy egy bank milyen apropóból készíttet ilyen promóciós ajándékot, azt elképzelni sem tudom.
Gyárilag nincs horga. Ejnye!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése