Szerintem nem mondok újdonságot azzal, hogy szeretem a japán autókat. Az átalakításaim jelentős részét ezek is teszik ki. Ezért is üdvözlöm a Hot Wheels japán autó feldolgozási hullámát. Jelen alanyunk a legfrissebb hozzánk kerülő fióka: az 1970-es TA22.
Újabb a sorban
Igyekszem egyfajta tematikát követni a legtöbb autómnál, jelen esetben is ez a helyzet. A célom, hogy meglátszódjon az autón az idő vasfoga. Mivel ez egy szélesített verseny verzió, még az esetleges koccanások, horzsolások nyomai is. Emellett a mostanában népszerű Bosozoku irányzatból is kevertem bele egy kicsit. Ez abból állt, hogy a hátsó kereket megdöntöttem, elöl pedig egy kissé összébb húztam a tengelyt. Ez azonban egy kis gépi behatást is igényelt, így a hobbigépbe csiszolókorongot fogva kibontottam a sárvédő belső oldalát, hogy elférjenek a módosítások.
Azonban a legnagyobb átalakítást most az orrán végeztem. Régóta foglalkoztatott egy külső olajhűtő megvalósítása, csak nem volt min alkalmazni. Ez a pillanat ennél az autónál jött el. Maga a kigondolás tovább tartott, mint a kivitelezés. Az itthon lévő polisztirol lapból kivágtam egy apró darabot, majd a tapétavágóval vágtam bele bordákat.a hűtő két szélét szintén ebből a műanyag lapból készítettem el. A vezetékek a ruhatűző damilból vannak, amikkel a címkéket szokták feltűzni. a felesleget levágtam, majd egy csepp pillanat ragasztóval odatűztem a "hűtőhöz". Szándékosan nem vágtam le a másik végét, mert nem tudtam, hogy mennyire is lesz szükségem, hogy be tudjam fűzni a motortérbe.
A második szakaszban jött a kaszni átalakítása, hogy valahogy beférjen a vezeték. Ezt elegánsan az egyik fényszóró helyén oldottam meg. Először fúróval kifúrtam, de később jobbnak láttam, ha az egész darabot eltávolítom és a helyére egy kis darab fültisztító pálcikát teszek. Ezen lett befűzve a damil. A maradékot már csak le kellett vágni. Összességében szerintem jól sikerült.
Újabb a sorban
Igyekszem egyfajta tematikát követni a legtöbb autómnál, jelen esetben is ez a helyzet. A célom, hogy meglátszódjon az autón az idő vasfoga. Mivel ez egy szélesített verseny verzió, még az esetleges koccanások, horzsolások nyomai is. Emellett a mostanában népszerű Bosozoku irányzatból is kevertem bele egy kicsit. Ez abból állt, hogy a hátsó kereket megdöntöttem, elöl pedig egy kissé összébb húztam a tengelyt. Ez azonban egy kis gépi behatást is igényelt, így a hobbigépbe csiszolókorongot fogva kibontottam a sárvédő belső oldalát, hogy elférjenek a módosítások.
Azonban a legnagyobb átalakítást most az orrán végeztem. Régóta foglalkoztatott egy külső olajhűtő megvalósítása, csak nem volt min alkalmazni. Ez a pillanat ennél az autónál jött el. Maga a kigondolás tovább tartott, mint a kivitelezés. Az itthon lévő polisztirol lapból kivágtam egy apró darabot, majd a tapétavágóval vágtam bele bordákat.a hűtő két szélét szintén ebből a műanyag lapból készítettem el. A vezetékek a ruhatűző damilból vannak, amikkel a címkéket szokták feltűzni. a felesleget levágtam, majd egy csepp pillanat ragasztóval odatűztem a "hűtőhöz". Szándékosan nem vágtam le a másik végét, mert nem tudtam, hogy mennyire is lesz szükségem, hogy be tudjam fűzni a motortérbe.
A második szakaszban jött a kaszni átalakítása, hogy valahogy beférjen a vezeték. Ezt elegánsan az egyik fényszóró helyén oldottam meg. Először fúróval kifúrtam, de később jobbnak láttam, ha az egész darabot eltávolítom és a helyére egy kis darab fültisztító pálcikát teszek. Ezen lett befűzve a damil. A maradékot már csak le kellett vágni. Összességében szerintem jól sikerült.
Hűtő demók. A fehér már megfelelő alap a beszereléshez.
Félig festve és kifúrva a fényszóró. A króm eltűnése baleset volt.
Összeszerelés után üde, friss fényezéssel.
Egy kis koptatás a versenyek jegyében.
Végleges hasmagassággal és kerékállással.
Az elhintett képek után itt van teljes egészében.
Ebben az esetben is van eredeti. Igaz kicsit mások az arányok.
6 megjegyzés:
Ügyes! A csőnél a húzott szál használatára nem gondoltál? Azzal még a cső vastagságában is van lehetőség.
Nekem már volt szerencsém korábban élőben is megtekinteni. Elmondhatom, hogy kézben fogva még nagyobbat üt.
"Mi vagyunk a Borg! Az ellenállás hasztalan!" 8-)
http://fandomania.com/wp-content/uploads/2009/02/borg.jpg
Nagyon jó lett grat!
Megkérdezhetem a kerékdőlést hogy csináljátok? Csak fogóval meghajlítjátok a tengelyt?
Választ előre is köszönöm!
Márk Makai:Igen :). De majd ez is benne lesz az átalakítás iskolában.
Hát ez valami kegyetlen mód néz ki :) Gratula!
Megjegyzés küldése